Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-vuotias, minkälaisessa fyysisessä kunnossa olet?

Vierailija
21.07.2018 |

Jomottaako paikkoja, oletko kankea, etkö jaksa mitään? Tunnetko olevasi hyvässä kunnossa, vetreä ja virkeä? Harrastatko liikuntaa, oletko aktiivinen? Tuntuuko teistä siis jotenkin vanhalta ja väsyneeltä vai oletteko elämänne kunnossa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kankea eikä mikään paikka jomota. Olen elämäni kunnossa ja harrastan paljon liikuntaa. Saan vedettyä 11 leukaa, voin polkea fillarilla 90 km lenkin. Fyysisesti oikein hyvä ja virkeä olo.

N36 jolla kaksi lasta (3 ja 4 v)

Vierailija
2/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kg löytyy ylipainoa ja varsinkin rasitusastma johon lääkkeet eivät tehoa. Eli vastaus on, että kuntoni on surkea. Alan puuskuttaa jo rappujen noususta yhden kerroksen verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyyskunto on hyvä, voimapuolella on puutteita. Mutta kyllä tässä iässä jo huomaa, ettei ole enää samassa kunnossa kuin kaksikymppisenä. Olen fyysisesti paremmassa kunnossa kuin silloin, mutta palautumiseen menee enemmän aikaa eikä venyttelystä voi enää laiskotella. 

Vierailija
4/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään kropan rapistumista tai väsymistä. Vain näkö ja kuulo on huonontuneet. Kävelen noin 10km päivässä ja juoksen satunnaisesti. Jaksan juosta puolimaratonin aika helposti. Haluaisin käydä salillakin, mutten ole vielä uskaltautunut.

Tunnen olevani samassa kunnossa kuin parikymppisenä tai teininä. En ole kankea, mutta koska en ole venytellyt enää niin kuin aikaisemmin, en ole enää yhtä notkea kuin joskus. Ehkä pitäisi venytellä.

Krapulat kyllä kestävät pidempään. Sen olen huomannut.

Vierailija
5/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v normaalipainoinen, jopa hoikka. Säännöllinen ruokailu, työ ja ala-asteikäiset lapset.

Koen olevani ihan normaalikunnossa. Jaksan sekä työssä että iltaisin kotona puuhailla suht pirteänä ja mitään isompia kremppoja ei ole.

Käyn reippailla kävelylenkeillä, pyöräilen lasten kanssa, lasketellaan, retkeillään jne. Mitään hikiliikuntaa tai salia en harrasta, ja se näkyy lähinnä ryhdin heikentymisenä ja paikkojen "veltostumisena", vaikka mitään katastrofia ei vielä olekaan. Olisi varmaan syytä lisätä jotain lihaskuntoa kehittävää tulevia vuosia ajatellen.

Vierailija
6/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa. Haluatko pippeliä pyllyysi ap?

Vierailija
7/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa. Haluatko pippeliä pyllyysi ap?

Ei kiitos :)

T.ap

Vierailija
8/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v mutta vastaan silti. Olen hyvässä kunnossa, koska liikun paljon ja treenaan salilla 3 kertaa viikossa, mutta olen hieman kankeampi kuin nuorempana. Eli pitää reilusti enemmän venytellä ja jos nukun huonosti, menee niska helpolla jumiin. Fyysisesti arvioituna olen kuitenkin paremmassa kunnossa kuin 25 vuotiaana jolloin treenasin vähemmän ja yksipuolisemmin ja kilo jakin oli 10 enemmän kuin nykyään.

Vierailija
9/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 ja ei mitään vaivoja. Hyvin jaksaa. Mies yli 40 ja ei vaivoja silläkään.

Vierailija
10/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana vedin 32 leukaa ja juoksin cooperin testissä 3000m. Nyt 60 vuotiaana menee enää parikymmentä leukaa ja 2500m. En kuntoile erityisesti, vähän jumppaan vain omalla painolla ja käyn kävelyllä. 

Vierailija
11/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinomaisessa kunnossa. Fyysisen työn lisäksi harrastan kahvakuulailua ja lenkkeilyä.

Vierailija
12/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä fyysisessä kunnossa, urheilen viikoittain, 164cm/50kg, yksi lapsi on (jo koulussa).

N30

Vierailija
13/13 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 31v, aktiivinen, harrastan paljon liikuntaa, 5-7 päivänä viikossa. Nautin muutoinkin liikkumisesta :) Ennemmin olen siis nyt elämäni kunnossa, ainoa missä huomaa eron on se, et nykyään tarttee kunnon lämpän ennen treenejä, ettei vaan särje paikkojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme