Perussuomalaiset SuomiAreenan tilaisuus englanniksi - mitä mahtavaa tankeroa, tissihikeä ja Mestarin punaisia poskia
Linkki videoon löytyy täältä. Paikalla oli muuten 50 porilaista ja suomalaista katsojaa. Yleisömäärän voi tarkistaa eilisistä Ylen uutisista :)
https://www.suomenuutiset.fi/suomiareenan-ps-paatapahtuma-alkaa-1130-pe…
Kommentit (20)
Alkaa selkäpiitä karmia kun lukee tuon linkin takana olevaa kommenttiketjua.
Mitä sä selitätä? Halla-ahon englanti on hyvää verrattuna valtaosaan kansanedustajista. Sehän pitää säännöllisesti puheitä eu:n parlamentissa.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa selkäpiitä karmia kun lukee tuon linkin takana olevaa kommenttiketjua.
Suomen Uutisten kommenttien lukeminen on aina huvittavaa. Välillä sieltä nousee jotain järjen ääntäkin joka kuitenkin vaipuu ellämänkoullulausten huudon alle.
Mua nauratti , kun persut olivat raahanneet ruotsidemokraatit paikalle. Siis Persuthan vastustavat ruotsin lukemista ja ruotsidemokraateissa taas on vaikuttanut PVL porukkaa jotka taas haluavat luoda pohjoismaisen suurvaltion ruotsin johdolla :D
Varsinaisia isämmaanystäviä
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti , kun persut olivat raahanneet ruotsidemokraatit paikalle. Siis Persuthan vastustavat ruotsin lukemista ja ruotsidemokraateissa taas on vaikuttanut PVL porukkaa jotka taas haluavat luoda pohjoismaisen suurvaltion ruotsin johdolla :D
Mitä tekemistä ruotsinkielellä on isänmaallisuuden kanssa? Olet ahdasmielinen. Persut vastustavat pakkoruotsia, mikä on vain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selitätä? Halla-ahon englanti on hyvää verrattuna valtaosaan kansanedustajista. Sehän pitää säännöllisesti puheitä eu:n parlamentissa.
Kaikki Halla-ahon "puheet" on nähtävissä tästä listasta. Ne voi myös lukea sanasta sanaan. Osa on suomeksi.
http://www.europarl.europa.eu/meps/fi/124727/JUSSI_HALLA-AHO_activities.html
Mua ihmetytti Jussi Halla-ahon jäykkä englannin lausuminen. Mieshän on kielten tohtori yliopistosta? Olisin odottanut erittäin sujuvaa englantia.
Huhtasaaren englanti oli ihan kamalaa, esim. sana "nordic", sanoi "nuurdic".... Kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä ruotsinkielellä on isänmaallisuuden kanssa? Olet ahdasmielinen. Persut vastustavat pakkoruotsia, mikä on vain järkevää.
Persut haluavat kaaverata ruotsalaisten kanssa ja vastustavat ruotsin lukemista. Se nyt vaan on fakta. Pakkoruotsista luopumisen tarkoitus lienee se, että ruotsia ei tarvitse lukea ja kyllähän näiden persuhörhöjen perusteissa on usein mainittu että pitäisi lukea hyödyllisempiä kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään vastusta ruotsin lukemista, vaan koko kansan kattavaa pakkoruotsia mitättömän pienen kielivähemmistön vuoksi. Taidat olla melkoinen järjen jättiläinen. Jos vastustaa pakkoruotsia, ei siis saisi ilmeisesti olla minkäänlaisissa tekemisissä Ruotsin tai ruotsalaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut haluavat kaaverata ruotsalaisten kanssa ja vastustavat ruotsin lukemista. Se nyt vaan on fakta. Pakkoruotsista luopumisen tarkoitus lienee se, että ruotsia ei tarvitse lukea ja kyllähän näiden persuhörhöjen perusteissa on usein mainittu että pitäisi lukea hyödyllisempiä kieliä.
Jopa ruotsalaiset ovat sitä mieltä ettei ruotsia kannata lukea, kuten suomalaiset ettei ruotsalaisten kannata lukea suomea. Se nyt vain on turhaa ja kannattaa aika keskittää tarpeellisiin kieliin. Ruotsalainen alkaa aina puhua englantia takas jos niille koittaa sönkkää muumiruotsia.
Onkohan Jussia vastustavilla jotain oikeitakin argumentteja miksi dissaavat? Siis muutakin kuin vasurien olkiukkoja.
Jussihan on rehellinen ja suorasanainen poliitikko. Ei ylipäänsä tule mieleenkään toista, josta voisi sanoa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoruotsista luopumisen tarkoitus todellakin on, ettei ruotsia olisi PAKKO lukea Suomessa jokaisella kouluasteella.
Toivottavasti emme ole ajautumassa tilanteeseen, jossa nämä kansallismieliset heikosti koulutetut ja asioista hyvin vähän syvemmin ymmärtävät ihmiset pääsisivät päättämään maamme tulevaisuudesta. Huhtasaari jopa kieltää tieteelliset faktat maapallon historiasta ja tukeutuu raamattuun vaikka on yliopiston käynyt ihminen. Pelottavia asioita voi tapahtua jos tuollaiset ihmiset saavat liikaa valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti emme ole ajautumassa tilanteeseen, jossa nämä kansallismieliset heikosti koulutetut ja asioista hyvin vähän syvemmin ymmärtävät ihmiset pääsisivät päättämään maamme tulevaisuudesta. Huhtasaari jopa kieltää tieteelliset faktat maapallon historiasta ja tukeutuu raamattuun vaikka on yliopiston käynyt ihminen. Pelottavia asioita voi tapahtua jos tuollaiset ihmiset saavat liikaa valtaa.
Se on helposti estettävissä, muiden puolueiden tarvitsee vain kuunnella tätä ryhmää ja ottaa myös heidän mielipiteensä huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetytti Jussi Halla-ahon jäykkä englannin lausuminen. Mieshän on kielten tohtori yliopistosta? Olisin odottanut erittäin sujuvaa englantia.
Huhtasaaren englanti oli ihan kamalaa, esim. sana "nordic", sanoi "nuurdic".... Kamalaa.
Molemmat puhuivat englantia selvästi keskivertopoliitikkoa paremmin.
Viron uusi pressa puhuu sellaista tankeroenkkua etten ole pitkään aikaan kuullut. Se vanha Henrik Ilves taas oli todella hyvä puhumaan englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat puhuivat englantia selvästi keskivertopoliitikkoa paremmin.
Miten USA:ssa muutaman vuoden majaillut Huhtasaari voi puhua noin huonoa englantia?
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sitä englantia oikein puhuu?
Äidinkielenään puhuvia maita kuten USA, britit, aussit, e-afrikka ja iha takuulla eivät puhu samalla tavalla.
Parjaaminen ja itsensä haukkumisen aika on ohi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan sitä englantia oikein puhuu?
Äidinkielenään puhuvia maita kuten USA, britit, aussit, e-afrikka ja iha takuulla eivät puhu samalla tavalla.
Parjaaminen ja itsensä haukkumisen aika on ohi!
Osaatko lisää englanninkielisiä maita. Tuossa listassa on pari virhettä :)
Jussi ei kyllä oikein osaa ihmisten välistä kanssakäymistä. Jussi on parhaimmillaan mölyämässä netissä.