Tiesitkö: jos RAHOITUSYHTIÖ omistaa autosi, ET saa ajaa sillä Suomen ulkopuolella
ilman heidän lupaansa. Jota ei välttämättä anneta. Onneksi on oma auto alla eikä tuollainen orja-auto.
Kommentit (36)
Onko mikään surkeampaa kun ylpeukuttaa omia viestejään...
Näin on, mut ei ketään kiinnosta. Itse olen varmaan 20 kertaa ajanut ulkomailla liisariautolla ilman mitään ongelmia. Tietysti ongelmat yleensä tulee kun jotain sattuu :o
En ole koskaan kuullutkaan että rahoitusyhtiö olisi kieltänyt auton käytön ulkomaillla. En tietenkään, koska se ei sitä koskaan kiellä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, minä yläpeukutin, ei ap vaan kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, minä yläpeukutin, ei ap vaan kakkonen.
Eiku kolmonen :D
Lupaa ei varmaan Venäjälle saisi. Eli jos haluaa olla varma, onko joku hienolla autolla ajava OIKEASTI varakas, niin kannattaa tsekata suomiautoja rajan takana.
Peksi
Vierailija kirjoitti:
Näin on, mut ei ketään kiinnosta. Itse olen varmaan 20 kertaa ajanut ulkomailla liisariautolla ilman mitään ongelmia. Tietysti ongelmat yleensä tulee kun jotain sattuu :o
Olen monia kaltaisiasi käräyttänyt. Seuraukset tulevat perässä.
Ap
Ostaessa erikseen kyllä korostettiin, että lupa irtoaa. Oli niin halpaa lainaa, että mielummin sijoitin osan ostoon varatuista rahoista.
Ajeltiin Övertorneolta Haaparantaan, kukaan ei puhunut mitään.
Kirjoitti se hölmö ap joka laittoi rahansa kiinni arvonsa nopeasti menettävään kulutushyödykkeeseen. Ap on tyhmä.Sä voit kirjoitella ihan mitä vaan osamaksurahoituksesta mutta olet siltikin tyhmä.
*nauraa*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monia kaltaisiasi käräyttänyt. Seuraukset tulevat perässä.
Ap
Et ole käräyttänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ostaessa erikseen kyllä korostettiin, että lupa irtoaa. Oli niin halpaa lainaa, että mielummin sijoitin osan ostoon varatuista rahoista.
Heheh, kyllä varmaan kannattaa....
Vierailija kirjoitti:
Lupaa ei varmaan Venäjälle saisi. Eli jos haluaa olla varma, onko joku hienolla autolla ajava OIKEASTI varakas, niin kannattaa tsekata suomiautoja rajan takana.
Peksi
Ilmoituksella saa luvan myös Venäjälle. Done that...
En tiennyt. Mutta eipä minulla ole korttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peksi
Ilmoituksella saa luvan myös Venäjälle. Done that...
Oletko perehtynyt, mitä se lupa pitää sisällään? Mikä on vastuusi, jos autoa vahingoitetaan tai se varastetaan Venäjällä?
Näin se on. Fiksut ajavat omilla autoilla, ei tarvitse kysellä lupia auton ajamiseen minne haluaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
ilman heidän lupaansa. Jota ei välttämättä anneta. Onneksi on oma auto alla eikä tuollainen orja-auto.
Samalla rupeamalla sen luvan pyytää rahoitusyhtilöltä kun pitää kuitenkin pyytää green card vakuutusyhtöltä.
Vauvapalstan erikoisuusksia, osa 39975: autorahoitushullu.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Fiksut ajavat omilla autoilla, ei tarvitse kysellä lupia auton ajamiseen minne haluaa. 😂
olet väärässä. Fiksut nimenomaan EIVÄT aja omalla autollaan. He ymmärtävät että auto on ns Debreciating asset, jonka omistaminen ei ole järkevää. Ainoastaan tuottavaa omaisuutta kannattaa omistaa.
Luvan saa ilmoitusluontoisesti. Ja meidän liisareilla saa ajaa pohjoismaissa lupia kyselemättä.