Kun vaihdevuodet olivat ja menivät, kiitollisin mieli on
siitä, ettei ole enää kuukautisia! Yhtään en kaipaa sitä sotkua, kipua ja kiusallisia tilanteita. Voi tätä vapauden tunnetta.
Kommentit (20)
Kiva kun kuumat aallotkin loppui lyhyeen.
Mieliala on tasainen, ei mitään pre oireita enää.
Tosin iho muuttui samalla rumaksi.
Minulla ei ollut edes kuumia aaltoja ja ihokin näyttää vielä hyvältä.
ap
Varmasti ihanaa, kun yksikään mies ei enää koskaan katso perään ja tunne seksuaalista vetovoimaa. Varmasti todella autuasta odotella kuolemaa. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin oli vikat?
Siinä menee pari vuotta, kun vaikutukset alkaa näkyä ja tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ihanaa, kun yksikään mies ei enää koskaan katso perään ja tunne seksuaalista vetovoimaa. Varmasti todella autuasta odotella kuolemaa. :D :D :D
Ei tässä nyt vielä kuolemaa odotella. Ja voi kuules tässä iässä seksielämä viriiliä onkin, kun ei tarvitse enää ehkäisyä ajatella. Oma mies tykkää eikä muista ole väliäkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kun ne miehet on olleet tarpeeksi iholla, niin tämä on erittäin tervetullutta, kuten lihominen.
Vierailija kirjoitti:
Miten seksuaalinen vetovoima ja elämä liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin oli vikat?
Siinä menee pari vuotta, kun vaikutukset alkaa näkyä ja tuntua.
En tiedä. Viimeiset kahdeksan vuotta oli hormonikierukka eikä en aikana tullut kuukautisia. Se poistettiin reilut kaksi vuotta sitten.
ap
No vielä kiitollisempi siitä, että tein 2 lasta.
Nyt olisi liian myöhäistä siihen.
Kuukautiset olisi ollut pikku juttu. Itsellä ollut tässä raju 3v vaihdevuosi ongelmat. Virtsavaivat. Toistuvia tulehduksia ja virtsapainepakkoa. Unettomuutta, ärtymystä yms
Mut nuo virtsavaivat kaikista pahin.
t.47v
Apua. Pitäisi poistattaa se hormoonikierukka kun ikää alkaa olla puolensataa ja kierukka on kymmenen vuotta muhinut... kauhulla odotan, minkälaiset tulvat ehtii vielä tulla ennen vaihdevuosia...
Vierailija kirjoitti:
Apua. Pitäisi poistattaa se hormoonikierukka kun ikää alkaa olla puolensataa ja kierukka on kymmenen vuotta muhinut... kauhulla odotan, minkälaiset tulvat ehtii vielä tulla ennen vaihdevuosia...
Gyne sanoi minulle, että ei tuossa kahdeksan vuoden kohdalla ole enää mitään hormoneita kierukassa ollut. Joten kyllä sinullakin on mitä ilmeisemmin vuodot jo ohi.
ap
Sama. Olen ollut selibaatissa avioerosta asti, siis 32-vuotiaasta. Kuitenkin ennen vaihdevuosia ovulaation aikaan kuumotti seksuaalisesti, mikä häiritsi, koska en kuitenkaan halunnut vakikumppania (liian erakko olen) enkä yhdenillan seksiä. Vaihdevuodet vei seksihalut mikä on aivan loistava asia.
Mä nautin myös täysillä tästä menkattomasta elämästä varsinkin kun seuraan 3 tytärtä. Ei enää ikinä PMS, ei lomien tai seksin suunnittelua, ei rättien kanssa pelaamista, ei endometrioosikipuja jne. AH
Vv tuli ja meni, viluiselle 5v lämpöaallot oli vain positiivista:D Kerrankin tarkeni kevyemmissä vaatteissa.
#7 viehätys ja seksuaalinen vetovoima ei ole kadonnut mihinkään. Vielä kelpaa omalle nuoremmalle miehelle ja kelpaisi muillekin jos kiinnostaisi. Ei tässä vielä ole rupsahdettu niin pahasti:D Ja voihan sitä ikääntyä kauniistikin kun pitää itsestään huolta.
n58v
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole joko impotentteja tai homoja. Kyllä naisilla vientiä on aina.
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin myös täysillä tästä menkattomasta elämästä varsinkin kun seuraan 3 tytärtä. Ei enää ikinä PMS, ei lomien tai seksin suunnittelua, ei rättien kanssa pelaamista, ei endometrioosikipuja jne. AH
Vv tuli ja meni, viluiselle 5v lämpöaallot oli vain positiivista:D Kerrankin tarkeni kevyemmissä vaatteissa.
#7 viehätys ja seksuaalinen vetovoima ei ole kadonnut mihinkään. Vielä kelpaa omalle nuoremmalle miehelle ja kelpaisi muillekin jos kiinnostaisi. Ei tässä vielä ole rupsahdettu niin pahasti:D Ja voihan sitä ikääntyä kauniistikin kun pitää itsestään huolta.
n58v
Kaikki naiset eivät ole myöskään riippuvaisia rapistuvan kuorensa kehuista, he ovat älykkäämpiä ja syvällisempiä ja osaavat ottaa vanhenemisen luonnollisena osana elämää. Jotenkni säälittävää, että sinunkin pitää todistella 58 vuotiaana, että kelpaat miehille.
Olen sua yli 20v nuorempi ja olen jo oppinut sen, että mun ei tarvitse todistella kenellekään yhtään mitään.
Samat sanat. Ihanaa, kun siitä riesasta pääsi.