Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari mennyt sekaisin: Pyytänyt presidentti Niinistön viestintäpäälliköltä virallista kommenttia liittyen Niinistön käyntiin terassilla!!!!

Vierailija
19.07.2018 |

Siis miten voi olla pokkaa ottaa yhteyttä presidentin viestintäpäällikköön jonkun terassillakäynnin takia?????

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sananvapaus on sinulle niin vaikea asia?

Vierailija
2/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää Hesarin vajoaminen Seiska-journalismiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää Hesarin vajoaminen Seiska-journalismiin.

Niitä harmittaa, että joku muu media ehtii ensin.

Vierailija
4/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi lasu tehdä, ei ole pienen lapsen isälle soveliasta käydä terassilla.

😉

Vierailija
5/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko linkin tähän uutiseen/tietolähteeseen, vai onko tämäkin jostain "hevosmiesten tietotoimistolta"..?

Vierailija
6/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se viestintäpäällikköhän istui itsekin siellä terassilla Niinistön vieressä. Enemmän minua kiinnostaa, kuka nuo oluet maksoi? Veronmaksajat tietenkin.

Vierailija
7/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska väitti ainakin alkujaan että kuva olisi ollut seitsemältä jolloin niinistö taisi olla pitämässä lehdistötilaisuutta, joten ehkä hesari halusi varmistaa uutisen paikkansapitävyyden vähän paremmin.

Vierailija
8/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat alkaa olla nykyään kaikki moukkia.

Vierailija
9/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se viestintäpäällikköhän istui itsekin siellä terassilla Niinistön vieressä. Enemmän minua kiinnostaa, kuka nuo oluet maksoi? Veronmaksajat tietenkin.

Veronmaksajat siinä mielessä, että julkisia tehtäviä hoitavien henkilöiden palkka maksetaan verovaroista. Presidentin kansliasta kerrottiin kysyttäessä, että kyse oli yksityistilaisuudesta. Tällöin kulut hoidetaan itse.

En ymmärrä näitä "veronmaksajien rahoilla" -kommentteja aina, kun joku viranomainen tai muu julkisessa tehtävässä oleva henkilö, milloin poliitikko, milloin lääkäri tai yliopiston rehtori, nähdään viettämässä vapaa-aikaansa samalla tavoin kuin kuka tahansa muukin. Mitä heidän tulisi tehdä? Istua kotona syömässä näkkileipää ja kyynelsilmin kiittää armollisia veronmaksajia?

Vierailija
10/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennemmin näen hesarin toimittelijan utelemassa viestintäpäälliköltä oliko pressa kaljalla kuin luen näitä iänikuisia "Trumpin lähtölaskenta alkanut?" "Trumpin takki kuvastaa narsistisuutta" jorinoita.

Vierailija
11/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Niinistö haistattaa paskat.

Kuten toki uskon hänen tekevänkin. Putinmaisilla kannatusluvuilla hänellä on siihen varaa.

Vierailija
12/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin heti parin päivän rännit, jos joku rupeasi itkemään mun vapaa-ajan käytöstä.

Sinkkumies

Vierailija
13/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa, molokit, Englantiin. Siellä on nykyään teidän kaltaisianne "eliitin vastustajia" paljon. Myös yhdysvallat on samanlainen paikka.

Täällä ei tarvitse apinoida jonkun siiderin takia.

Vierailija
14/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin heti parin päivän rännit, jos joku rupeasi itkemään mun vapaa-ajan käytöstä.

Sinkkumies

Ei kukaan itke. Muutahan sinulla ei olekaan kuin vapaa-aikaa.

Vierailija
15/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarista on kyllä tullut outo. Avoimia kirjeitä Putinille ym.

Vierailija
16/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kova poika, oikein reipas!

Vierailija
17/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis se Niinistö voinut vaihtaa shortsit ja t~paidan. Puku päällä terassilla.

Vierailija
18/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Saulilla ole sen verran fyrkkaa jo kertyny tämän elämän aikana, että se pystyy yhden bissen ostaa. Jos toi äijä muutenki alensi omaa palkkiota, niin se ei tod ole  niin säälittävä et pistää jonkun bissen sun piikkiis.

Vierailija
19/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista on, että uskaltaa käydä terassilla kaljalla kun haluaa. 

Vierailija
20/29 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko linkin tähän uutiseen/tietolähteeseen, vai onko tämäkin jostain "hevosmiesten tietotoimistolta"..?

Putintrolleilla on joku Helsingin Sanomien vastainen kampanja vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä