Hesari mennyt sekaisin: Pyytänyt presidentti Niinistön viestintäpäälliköltä virallista kommenttia liittyen Niinistön käyntiin terassilla!!!!
Siis miten voi olla pokkaa ottaa yhteyttä presidentin viestintäpäällikköön jonkun terassillakäynnin takia?????
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sananvapaus on sinulle niin vaikea asia?
Säälittää Hesarin vajoaminen Seiska-journalismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää Hesarin vajoaminen Seiska-journalismiin.
Niitä harmittaa, että joku muu media ehtii ensin.
Kyllä pitäisi lasu tehdä, ei ole pienen lapsen isälle soveliasta käydä terassilla.
😉
Saisiko linkin tähän uutiseen/tietolähteeseen, vai onko tämäkin jostain "hevosmiesten tietotoimistolta"..?
No se viestintäpäällikköhän istui itsekin siellä terassilla Niinistön vieressä. Enemmän minua kiinnostaa, kuka nuo oluet maksoi? Veronmaksajat tietenkin.
Seiska väitti ainakin alkujaan että kuva olisi ollut seitsemältä jolloin niinistö taisi olla pitämässä lehdistötilaisuutta, joten ehkä hesari halusi varmistaa uutisen paikkansapitävyyden vähän paremmin.
Toimittajat alkaa olla nykyään kaikki moukkia.
Vierailija kirjoitti:
No se viestintäpäällikköhän istui itsekin siellä terassilla Niinistön vieressä. Enemmän minua kiinnostaa, kuka nuo oluet maksoi? Veronmaksajat tietenkin.
Veronmaksajat siinä mielessä, että julkisia tehtäviä hoitavien henkilöiden palkka maksetaan verovaroista. Presidentin kansliasta kerrottiin kysyttäessä, että kyse oli yksityistilaisuudesta. Tällöin kulut hoidetaan itse.
En ymmärrä näitä "veronmaksajien rahoilla" -kommentteja aina, kun joku viranomainen tai muu julkisessa tehtävässä oleva henkilö, milloin poliitikko, milloin lääkäri tai yliopiston rehtori, nähdään viettämässä vapaa-aikaansa samalla tavoin kuin kuka tahansa muukin. Mitä heidän tulisi tehdä? Istua kotona syömässä näkkileipää ja kyynelsilmin kiittää armollisia veronmaksajia?
No ennemmin näen hesarin toimittelijan utelemassa viestintäpäälliköltä oliko pressa kaljalla kuin luen näitä iänikuisia "Trumpin lähtölaskenta alkanut?" "Trumpin takki kuvastaa narsistisuutta" jorinoita.
Toivottavasti Niinistö haistattaa paskat.
Kuten toki uskon hänen tekevänkin. Putinmaisilla kannatusluvuilla hänellä on siihen varaa.
Vetäisin heti parin päivän rännit, jos joku rupeasi itkemään mun vapaa-ajan käytöstä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa, molokit, Englantiin. Siellä on nykyään teidän kaltaisianne "eliitin vastustajia" paljon. Myös yhdysvallat on samanlainen paikka.
Täällä ei tarvitse apinoida jonkun siiderin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisin heti parin päivän rännit, jos joku rupeasi itkemään mun vapaa-ajan käytöstä.
Sinkkumies
Ei kukaan itke. Muutahan sinulla ei olekaan kuin vapaa-aikaa.
Hesarista on kyllä tullut outo. Avoimia kirjeitä Putinille ym.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Kova poika, oikein reipas!
No olis se Niinistö voinut vaihtaa shortsit ja t~paidan. Puku päällä terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Saulilla ole sen verran fyrkkaa jo kertyny tämän elämän aikana, että se pystyy yhden bissen ostaa. Jos toi äijä muutenki alensi omaa palkkiota, niin se ei tod ole niin säälittävä et pistää jonkun bissen sun piikkiis.
Asiallista on, että uskaltaa käydä terassilla kaljalla kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko linkin tähän uutiseen/tietolähteeseen, vai onko tämäkin jostain "hevosmiesten tietotoimistolta"..?
Putintrolleilla on joku Helsingin Sanomien vastainen kampanja vaan.