Kuvaile unelmiesi puoliso
Minä aloitan.
Olen siis nainen ja etsin nuorta tyylikästä, sivistynyttä miestä. Tahtoisin hänen omaavan perinteisen arvomaailman eli mies on mies ja nainen nainen.
Kommentit (7)
Eläinrakas, raju seksissä, olis poliisi, pitäis myös huolta kodista eli siivois, pyykkäis ja laittais välillä ruokas. Olis viinkonloput kotona. Mukava ja lempeä. Söpö. Lihaksikas. Vege. Ja jaluis mun kans 13 lasta.
Oon siis ny 13v tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakas, raju seksissä, olis poliisi, pitäis myös huolta kodista eli siivois, pyykkäis ja laittais välillä ruokas. Olis viinkonloput kotona. Mukava ja lempeä. Söpö. Lihaksikas. Vege. Ja jaluis mun kans 13 lasta.
Oon siis ny 13v tyttö.
Ja siis vuoden kolme vanhempi!
Lapset tehtynä ja heihin tiivis yhteydenpito. Itsellä yksi ja muuta sukua ei ole joten olisi ihanaa saada elämää ympärille.
Elämäniloinen ja -janoinen. Raitis.
Toimeen tuleva omilla rahoillaan, harrastaa itselleen tärkeää asiaa.
Rakastaa lähimmäisiään ja antaa sen näkyä. Tekee hyvää ruokaa koska itse en osaa.
Itsevarma mies, noin 45-55v.
- 27-57 vuotias (itse olen N37)
- tumma, vaalea, punapää, kalju... jotain muuta - ei väliä!!!
- Ei jokaisen helman perässä kääntyvä, ei helman perässä kääntyvä ollenkaan: mies/nainen, joka vaikuttaa keskittyvän täysin siihen mitä tekee eikä vilkuile puolella silmällä. Esimerkiksi istuu juomassa kahvia ja keskittyy keskustelemaan ystävänsä kanssa tai lapsensa kanssa. On intensiivinen. Ei huomioi minua aluksi ollenkaan. Tämä asettaa unelmalle mahdottomuuden rajat, koska jotenkin pitäisi tietenkin kohdatakin. Vahingossa?
- ei huomiohuoraa oikeassa elämässä tai somessa
- uskollinen arvoille ja ihmisille, rehellinen jos joku asia ei miellytä
- valmis pitkiin, pohdiskeleviin keskusteluihin, joissa ei tarvitse olla oikeaa tai väärää lopputulosta
- rehellinen omille vanhemmilleen (ts. on aikuinen)
- vapaa aiemmasta ihmissuhteesta, valmis kokonaan uuteen eikä vain aiemman suhteen kopiointiin
- ei päihderiippuvuuksia, ei peliriippuvuutta, hallitsee rahankäytön (tai jos on ollut ongelmia näissä, niin vuosia kuivilla)
- tulee toimeen lasten kanssa
- pitää huolta terveydestään (perussairaudet esim. diabetes eivät haittaa, pyörätuolikaan ei haittaa)
- ei vaadi minulta asioita joita ei olisi valmis itsekin tekemään
Mistään näistä kohdista en olisi valmis tinkimään ja jokaisen kohdan täytän itsekin.
Unelmieni puolison ulkonäöllä ei oikeasti ole juurikaan väliä, kunhan muut kohdat täyttyvät. Minun huomioni kiinnittää ennen kaikkea ihmisen keskittynyt läsnäolo. Työhönsä paneutunut ihminen on aina kiinnostava ja karismaattinen. Ympärillä tuopin kanssa hajamielisesti kaarteleva tyyppi taas ei koskaan saa mahdollisuutta.
Minua väh.5 vuotta, mutta max 10 vuotta vanhempi mies, korkeasti koulutettu, umpipervo, eläinrakas, elämäniloinen, hauska, utelias, vela ja seikkailunhaluinen, suvaitsevainen innostuja. Ei jaarittele tai puhu hitaasti. Ei ole kovin urakeskeinen, koska minä olen ja olisi ihan kiva, jos mies pitäisi enemmän kotia kunnossa kun minä en aina jaksa, eikä pahastuisi jos minä tienaan enemmän/maksan valtaosan elämisestä.