Mistä pöytätuuletin?
Kaikkialta myyty loppuun. Oon kattonu jo Prisma, Verkkokauppa, K-Rauta, Kärkkäinen, Citymarket, Halpahalli, Power, Expert, Gigantti ja Clas Ohlson. Olkaa mun pelastava enkeli, tää sisäilman lämpötila on jo ihan sietämätön.
Kommentit (27)
Mistä asti haet ja paljonko maksat?
Juuri tänään oli joku juttu aiheesta, ja siinä Powerin joku laitepäällikkö sanoi, että tuulettimia on vielä jäljellä, ja vain kahdesta myymälästä on loppu.
En oikeasti ymmärrä kuinka on mahdollista, että tuulettimet voivat loppua kaikista kaupoista. Ei ilmeisesti kovin hyvä saatavuus tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ymmärrä kuinka on mahdollista, että tuulettimet voivat loppua kaikista kaupoista. Ei ilmeisesti kovin hyvä saatavuus tässä maassa.
Mä en taas voi uskoa, miten suomalaiset ovat valmiita jonottamaan ilmaista ämpäriä, mutta kesähelteisiin varautuminen edes tuulettimen verran on joillekin ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas voi uskoa, miten suomalaiset ovat valmiita jonottamaan ilmaista ämpäriä, mutta kesähelteisiin varautuminen edes tuulettimen verran on joillekin ylivoimaista.
Huonoa varautumista sekä ihmisiltä, että yrityksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään oli joku juttu aiheesta, ja siinä Powerin joku laitepäällikkö sanoi, että tuulettimia on vielä jäljellä, ja vain kahdesta myymälästä on loppu.
"Myös Power-ketjun pienkoneiden myyntipäällikkö Ari-Pekka Pulkkinen kertoo, että ilmastointilaitteet ovat loppu paria myymälää lukuun ottamatta.
– Tuulettimia kuitenkin on vielä, ne on myyty loppuun vain parista myymälästämme. Odotamme täydennystä pöytä- ja lattiamallisiin tuulettimiin loppuviikosta ja ensi viikon alussa. Selvitämme myös, onko ilmastointilaitteita mahdollista saada myymälöihin ennen viikonlopun helteitä, Pulkkinen sanoo."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005760452.html
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Turun myymälässäkin oli tänään vielä yksi (1 kpl) tuulettin jäljellä. Kyseisen yksilön olisi saanut mukaansa vaivaiseen 1000€ hintaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä välttämättä tulee mieleen kun tällaiset helteet ei ole niin yleisiä Suomessa.
Eilen ostin Espoosta Powerista ja Hong Kongissakin oli muutama vielä..
Ei ole Powerissa yhtäkään pöytätuuletinta saatavilla eikä ollut eilenkään.
cdon.comissa oli vielä. Toki kestää hetken, kun verkosta tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Tori. Fi?
Näyttäisi löytyvän, ympäri suomen ja halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuuletin mitään viilennä.
Ei viilennä, mutta helpottaa kummasti oloa.
Joku oli tehnyt itse tietsikan tuulettimesta😊
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuuletin mitään viilennä.
Viilentää niin kauan kuin se iholle tuleva ilma on matalampi kuin ruumiinlämpö.
Ei niitä ole enää missään. Kannattaa ostaa kun tulevat kauppaan ensi helteitä varten.