Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkeruus. Kuntoutustuki versus työtön..

Vierailija
18.07.2018 |

Mulla on hyvä koulutus. Tosi vaikea lapsuus ollut ja jätetty heitteille, hakattu paljon. Pari diagnoosia on ja hyvin vaikeata oirehtimista. En pysty täysipainoisesti oman alan työhön. Työkyvyttömyyseläkepapruja ei ole ja olen hiukan väliinputoaja. Haen kaikenlaisia töitä ja yritän koko ajan. Jouduin pakosta hakemaan toimeentulotukea muutaman kuukauden. Sain jo sanktiot, kun hakenut liikaa ja en ole töitä saanut. Siis päätöksissä oli maininta, että seuraavana pudotetaan ttt 40 pros. Nyt pääsin lopulta yhteen firmaan lapsenvahtihommiin. Ja hain opiskelemaan... vaikea masennus on ja itsetuhoisuutta. Kohtalainen työuupumus todettu. Yritän koko ajan jotain. Mut muutemani kuntoutustukilaiset mielenterveyskeissit lepäilee kotona pelkoa aktiivimallista. Jaksetaan puuhata, kahvitella kavereiden kanssa, koko päivä puuhaa, mutta mikään velvoite ei koske heitä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on se ikävää. Itse olen mt-syistä työkyvyttömyyseläkkeellä ja onneksi voin valita mitä päivän aikana teen. Vapaasti saa matkustaa, juoda olutta terassilla tai vaikka urheilla. Tosin tällä ilmalla ei oikein mitään kummemmin jaksa. Rikastumaan ei pääse, mutta reilu 1600€ saan bruttona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi