Vierailija

Eikö vieraille pitäisi olla kohteliaita? Mutta iltapäivälehdet kirkuivat pää punaisena Melanian epäonnistuneista asuvalinnoista. Varmaan häntä nyt hävettää, eikä ikinä enää halua Suomeen.
Sitten hesari nolasi itsensä tekemällä haastattelun mansikkakauppiaista jotka haukkuvat vuoden parasta asiakasta konttorirotaksi. Tämäkin on varmasti noteerattu maailmalla. Ollaan kyllä varsinaisia juntteja.

• ylös 8
  • alas 26

Kommentit (18)

Vierailija

Emme ole juntteja, toimittajat ovat ja ne jotka nuo ovat päästäneet tuollaiset kirjoittamaan mielipiteitään.

• ylös 12
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aivan varmasti Venäjän lehdistö olisi osannut olla kohteliaampi. Ehkä Pohjois-Koreankin. Aina saa hävetä tuota vapaata lehdistöä.

• ylös 24
  • alas 4
Vierailija

Se konttorirotta oli kyllä paha, ei ihan mitä vain voi huumorin piikkiin pistää.

Vierailija

Olen niin onnellinen, että suomalaisia mansikoita kehuttiin kun toimittajat saivat ilmaiseksi niitä Oh, niin onnellinen! Itsetuntoni kohosi noin 20% ainakin tästä uutisesta.

Olen niin ylpeä Suomalaisuudestani, koska Toimittajat Rakastavat Suomalaisia Mansikoita.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti Venäjän lehdistö olisi osannut olla kohteliaampi. Ehkä Pohjois-Koreankin. Aina saa hävetä tuota vapaata lehdistöä.

Vapaan lehdistön voisi kuvitella huomioivan myös ne toiset äänenpainot. Suomessa on tukuittain ihmisiä, jotka suorastaan kannattavat Trumpia ja Putiniakin. Heitä oli tuolla toreillakin tänään. 

Vapaa lehdistö ei poimi kommentteja vain toiselta laidalta. 

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sivystymättömyys ja vapaus eivät ole synonyymejä. Huomaan myös, ettet tiedä Venäjän lehdistöstä mitään. 

~Meri~

Mun mielestä Melania on tyylikäs, kun Donald valittiin ja Melania oli pukeutunut tyylikkääseen vaaleansiniseen asuun niin mulle tuli mieleen Jackie ja kun Melania tuli Suomeen ja lehdessä oli kuva niin mulle tuli mieleen Bond elokuvien naiset

Vierailija

Suomessa on ennenkin kunnostauduttu suurmiesten pilkkaamisessa, joka sitten on katkerasti kostautunut. Esim Hitler Talvisodan aikana: "En juurikaan kunnioita Pohjoismaita. Valtaantulostani lähtien Norjan, Ruotsin ja Suomen sanomalehdet ovat kilpailleet minun loukkaamisessani ... Minulla ei todellakaan ole mitään syytä tuntea ystävyyttä maita kohtaan, joiden lehdistö on kohdellut minua niin epäkunnioittavasti. Saksa sentään auttoi vuonna 1918 von der Goltzin joukoilla Suomea vaikeassa tilanteesta, joten minusta meillä on oikeus odottaa suurempaa kiitollisuutta ja huomaavaisuutta kuin mitä meille on osoitettu."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vapain lehdistö haastattelee ihan sattumalta aina vain Trumpin vastustajia.

Kun galluppien mukaan alle 4% suomalaisista pitää Trumpettia fiksuna jätkänä ja alle 2% on innoissaan toveri Putinista, en ymmärrä miksi näiden näkemystä pitäisi rummuttaa joka ainoassa lehtiartikkelissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö vieraille pitäisi olla kohteliaita? Mutta iltapäivälehdet kirkuivat pää punaisena Melanian epäonnistuneista asuvalinnoista. Varmaan häntä nyt hävettää, eikä ikinä enää halua Suomeen.
Sitten hesari nolasi itsensä tekemällä haastattelun mansikkakauppiaista jotka haukkuvat vuoden parasta asiakasta konttorirotaksi. Tämäkin on varmasti noteerattu maailmalla. Ollaan kyllä varsinaisia juntteja.

Mutta kun samalla ylistivät Jennin mummotyyliä tyylikkääksi, tajusi tyhmempikin lukija lukevansa "fake newsejä".

Vierailija

Suomalainen lehdistö ei seuraa edes omia kirjoituksiaan (käännöksiään?). Lehdet (myös suomalaiset) ovat olleet täynnä juttuja Katen ja Pippan pastellinvärisistä asuista, jotka ovat ottaneet vaikutteita 30- ja 40-luvuilta. Mielestäni Melanien vaaleankeltainen kokonaisuus edusti samaa historiasta inspiraationsa saavaa muotia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalainen lehdistö ei seuraa edes omia kirjoituksiaan (käännöksiään?). Lehdet (myös suomalaiset) ovat olleet täynnä juttuja Katen ja Pippan pastellinvärisistä asuista, jotka ovat ottaneet vaikutteita 30- ja 40-luvuilta. Mielestäni Melanien vaaleankeltainen kokonaisuus edusti samaa historiasta inspiraationsa saavaa muotia.

Vai Melanian? Vaikea nimi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin Melanieta kiinnostaa mitä suomitoimittaja on hänestä mieltä.

Eniten hävettää nämä, jotka sanovat häntä Melanieksi.

Vierailija

Melanian takkivaate oli paljon jäykempi kuin brittikuninkaallisten vastaavat ja nahkalegginssit & takki  mahtoivat olla hikiset pitää näillä hellekeleillä. Mutta ehkä Melania ei hikoile. Jenni näytti tyttömäiseltä perhosleningissään, oli kuitenkin vähän arkinen asu. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat