Koska nää helteet loppuu?
Kommentit (19)
Juu. 15 vuorokauden sääennusteessa ei ollut kuin yksi päivä, jolloin lämpö on alle 25.
Vierailija kirjoitti:
Ihana lämpö!!! Oispa kesät aina tällaisia Suomessa.
Sulle suosittelen Saharan eteläpuolista Afrikkaa.
Ei jaksa tehdä mitään, kävin uimassa, 5 minuuttia helpotti. Ihana kesä, voi ...kele. Taas sama, olen käynyt tänään 6 kertaa kylmässä suihkussa. Ja kerran meressä uimassa. No niin, nautitaan kesästä täysin siemauksin.
Miten tämä helle on muka niin kamalaa. Itsellä ei mitään ongelmaa olla sisällä 30 asteessa tai ulkona 30 asteessa. En ymmärrä. Ja jos on ongelma, hanki hyvä ihminen ilmastointilaite.
Ahdistaa kun ei pääse lenkille. Lisäksi masennus alkaa vaivata, söin tänään jo litran jäätelöä koska miksipä ei, myös keksejä meni. Jos olisi 10 astetta vähemmän, se on sopiva mun mielestä. Ei kyllä haittaa vaikka syksy tulisi nopeammin
Pakko ottaa saikkuu jos jatkuu vielä pitkään. Hermot ei kestä töissä.
Ja asua kämpässä jossa edes ikkunoita ei saa kunnolla auki :D
Puolet suomen asuntokannasta joutaisi vetää puskutraktorilla sileäksi.
Viimeisen päälle kelit, jatkuisi vaan koko kesän.Ihan oikeesti olen sitä mieltä, en kärsi kuumuudesta.Kävin lenkillä ja sen päälle uimassa, juomapullo kyllä piti olla mukana lenkillä.
Tänään oli kyllä melko kuuma. Äsken istuin terassilla niin +25 tuntui viileältä🤔
Luulisin, että viimeistään lokakuussa. :D
Tiesittekö, että myöhäisin tilastoitu hellepäivä Suomessa on ollut 17. syyskuuta? Että siinä vähän vertailukohtaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kun ei pääse lenkille. Lisäksi masennus alkaa vaivata, söin tänään jo litran jäätelöä koska miksipä ei, myös keksejä meni. Jos olisi 10 astetta vähemmän, se on sopiva mun mielestä. Ei kyllä haittaa vaikka syksy tulisi nopeammin
Voe voe. Meret alkaa kohta olla niin lämpimiä että suorastaan kiehuu. Se tarkoittaa sitä, että syksyn tulo viivästyy ja syksystäkin tulee lämmin. Meri ei aivan hetkessä kylmene kun se on kerran päässyt lämpimäksi.
Elokuun loppuun saakka on ennustettu helteitä. Nautitaan nyt, kohta on talvi.
Veikkaukseni on että pari viikkoa. Onneksi kohta on syksy