Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! Kertokaa kuumin fantasianne!

Ponityttö72
16.07.2018 |

Minun omani on ns ponileikit, eli haluisin että mies laittaa kuolaimen suuhuni ja satulan selkään ja ratsastaa minulla ulkona! En ole uskaltanut

T. Ponityttö72

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minut voideltaisiin suklaaseen ja mieheni nuolisi minut

Vierailija
2/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni runkkaisi minua joka reikään nahkarukkaset kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vilkuilisi salaovelan näköisesti ja ynisten tunkisi löysän kullin salaattikulhoon kesken soutelun.

Vierailija
4/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni vilkuilisi salaovelan näköisesti ja ynisten tunkisi löysän kullin salaattikulhoon kesken soutelun.

Kiihotuin. Minkä värinen vene?

Vierailija
5/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan kuvittelen että olen yläkoulussa opettajana ja kun koulun edustusjalkapallokueella olisi harjoitukset niin menisin katsomaan harjoituksia. vähän ennen harjoitusten loppua menisin odottamaan pukuhuoeeseen ja kun pojat tulisivat paikalle, niin sen jälkeen aloitettaisiin harrastamaan seksiä. kaikki joukkueeseen kuuluvat pojat naisivat minua kaikkiin mahdollisiin reikiin.

Vierailija
6/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylitöissä, niin kuin nytkin, ja olisi älyttömän kuuma, niin kuin nytkin on. Esimieheni olisi myös paikalla ja vaihtaisimme välillä kuumia, merkitseviä katseita, kuten nytkin. Kirjoittaisin tälle palstalle fantasiaani siitä kuinka toivoisin hänen tulevan työpisteelleni ja lausuvan ihanan möreällä äänellään: luin juuri Vauva-palstaa... Minä vastaisin huokaisten ja katseemme kohtaisivat. Hän ojentaisi kätensä, minä omani, ja nousisin ylös. Kesämekkoni alla olisin täysin alaston ja pimppani olisi jo aivan märkä. Hän veisi käteni etumukselleen ja ryhtyisin availemaan hänen vyötään vapisevin käsin. Kova kalu ponnahtaisi esiin, sydämeni tykyttäisi kun hän kumartuisi suutelemaan minua ja veisi kätensä mekon alle pakaralleni. Sitten tekisimme sitä kaikkein kauneinta vaikkapa ihan tässä pöydälläni....

Voi kunpa hän kohta nostaisi katseensa näytöstään ja nousisi ylös, tullakseen luokseni.

Vierailija
7/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä😍

Vierailija
8/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina halunnut että karvainen, isomahainen, raavas mies ottaisi minut ja kantaisi minut metsään vahvoissa käsissään... sitten hän ja minä rakastelisimme äänekkäästi puiden katveessa jollain mutaisella mättäällä ja mies antaisi minulle niin kovat anaaliorkut että metsä raikaa... nam!

Vierailija
9/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammametsänsiimeksessä kirjoitti:

olen aina halunnut että karvainen, isomahainen, raavas mies ottaisi minut ja kantaisi minut metsään vahvoissa käsissään... sitten hän ja minä rakastelisimme äänekkäästi puiden katveessa jollain mutaisella mättäällä ja mies antaisi minulle niin kovat anaaliorkut että metsä raikaa... nam!

Ahhh😍Toi ja vielä keppi perseeseen tms niin ois just eikä melkein👌🏻

Vierailija
10/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina halunnut että putkimies rakastelisi minua. hän tulisi ovelleni ja avaisin sen lateksiasussa ja hieroisin pimppaani hänen edessään. hän ottaisi kovan ja pumppailevan kalunsa esiin ja yhtyisi minuun hänen työkalupakkinsa päällä.. sieltä voisikin sitten laitella erilaisia työkaluja eri reikiin...;)

Vierailija
11/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina halunnut että naapurini kakkaisi rinnalleni

Vierailija
12/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa yli 10 vuotta, jonka aikana seksimme on ollut lähes aina todella kiihkeää ja intohimoista. Tästä huolimatta minusta tuntuu siltä, etten saa koskaan tyydytettyä kaikkia halujani. Suomalaisen miehen penis on lyhyt ja kalpea. Olen nimittäin salaa aina haaveillut siitä, että saisin joskus maistaa ihka aitoa tummaa kullia. Haluaisin matkustaa seksin perässä Turkkiin tai Gambiaan, mistä monet ystäväni ovat kertoneet saaneensa parhaat seksikokemuksensa. Paikallisten kyrvät ovat kuulemma pitkiä, ihanan karvaisia ja he ovat valmiita tarjoamaan seksiä milloin tahansa pientä maksua vastaan. Haluaisin kokeilla ryhmäseksiä ja toteuttaa suurimman fantasiani, eli tunkea banaanin pilluuni samalla, kun mies runkkaa minua takaapäin toiseen aukkoon. Jos olet elämänkumppani vailla, löydät myös sellaisen Gambiasta helposti, kunhan sinulla on rahaa. Ongelmana on se, etten haluaisi pettää miestäni, sillä olen taloudellisesti täysin riippuvainen hänestä. Onko kellään muulla naimisissa olevalla samankaltaisia fantasioita kuin minulla?

Vierailija
13/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

Olen ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa yli 10 vuotta, jonka aikana seksimme on ollut lähes aina todella kiihkeää ja intohimoista. Tästä huolimatta minusta tuntuu siltä, etten saa koskaan tyydytettyä kaikkia halujani. Suomalaisen miehen penis on lyhyt ja kalpea. Olen nimittäin salaa aina haaveillut siitä, että saisin joskus maistaa ihka aitoa tummaa kullia. Haluaisin matkustaa seksin perässä Turkkiin tai Gambiaan, mistä monet ystäväni ovat kertoneet saaneensa parhaat seksikokemuksensa. Paikallisten kyrvät ovat kuulemma pitkiä, ihanan karvaisia ja he ovat valmiita tarjoamaan seksiä milloin tahansa pientä maksua vastaan. Haluaisin kokeilla ryhmäseksiä ja toteuttaa suurimman fantasiani, eli tunkea banaanin pilluuni samalla, kun mies runkkaa minua takaapäin toiseen aukkoon. Jos olet elämänkumppani vailla, löydät myös sellaisen Gambiasta helposti, kunhan sinulla on rahaa. Ongelmana on se, etten haluaisi pettää miestäni, sillä olen taloudellisesti täysin riippuvainen hänestä. Onko kellään muulla naimisissa olevalla samankaltaisia fantasioita kuin minulla?

Voisit tietenkin ehdottaa miehellesi että molemmat osallistuisitte tällaiseen?

Vierailija
14/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina salaa pitänyt lyhyistä kyrvistä. En ole uskaltanut myöntää tätä kenellekään, mutta jostain syystä kaikki pieni ja söpö kiihottaa minua todella paljon. Jokaisella tähänastisella seksikumppanillani on ollut makuuni aivan liian pitkä penis, joka on tehnyt seksistä minulle erittäin epämukavaa, enkä siksi ole myöskään koskaan kokenut aitoa orgasmia. Unelmoin yöt ja päivät siitä, että vielä joku päivä löytäisin lyhyellä melalla varustetun miehen, jonka siitintä pääsisin hellittelemään.

Vierailija
15/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina salaa pitänyt lyhyistä kyrvistä. En ole uskaltanut myöntää tätä kenellekään, mutta jostain syystä kaikki pieni ja söpö kiihottaa minua todella paljon. Jokaisella tähänastisella seksikumppanillani on ollut makuuni aivan liian pitkä penis, joka on tehnyt seksistä minulle erittäin epämukavaa, enkä siksi ole myöskään koskaan kokenut aitoa orgasmia. Unelmoin yöt ja päivät siitä, että vielä joku päivä löytäisin lyhyellä melalla varustetun miehen, jonka siitintä pääsisin hellittelemään.

Kiihottaako esim. vauvat? Jos kaikki pieni ja söpö?

Vierailija
16/22 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunutäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaako esim. vauvat? Jos kaikki pieni ja söpö?

Kyllä, mutta Suomen lain takia en voi toteuttaa fantasiaani täysin..

Vierailija
17/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

Ihan näin vaan tekniseltä näkökulmalta kysyn, että mitä tuo "mies runkkaa minua takaapäin toiseen aukkoon" oikeasti tarkoittaa?

Vierailija
18/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on, että joku vaan veisi mut pois ja arvostaisi.

En jaksa tuota vain itseään rakastavaa m*lkkua.

Vierailija
19/22 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin virtuaalitotellisuudessa joka olisi yhdä todentuntuinen kuin todellisuus. Muutaman muun pelaajan kanssa mentäisiin luolastoon aarteita etsimään. luolastossa jouduttaisiin väijytykseen ja joukko sian kaltaisia humanoideja ottaisi naispuoliset vangeiksi. Tuon jälkeen ison elimen omaava ruma johtaja ottaisi minut ensin ja tuon jälkeen meitä vangittuja naisia pantaisiin kaikkin reikiin useitten tuntien ajan.

Vierailija
20/22 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin 2-3 kivaa miestä rakastelemaan kanssani. Miehet "ottaisivat" minut yhdessä ja erikseen. Saisin hyväillä kaikkien kaluja käsin ja suullani. Ei tarvitsisi olla mitään jätgi kulleja mutta n.16-20 cm ois ihana saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi