Mies hakee seksiseuraa netistä
Jättäisittekö heti miehen(ne) jos hän jäisi kiinni seksiseuran hakemisesta netistä? Mieheni jäi kiinni juuri siitä että on neljän vuoden ajan kahden eri profiilin kautta hakenut seksiseuraa,mm. alastonsuomi.comissa julkaissut ko. saiteilla alastonkuviaan ja kommentoinut naisten alastonkuvia jne.
Kiistää toki että ei ole ikinä tavannut ketään livenä mutta enpä tiedä. Yhteistä historiaa takana 15 vuotta ja kolme lasta..
Kommentit (21)
Samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. Tuollainen käytös on yleensä oire jostain parisuhteen ongelmista, joihin se mies harvemmin on kokonaan yksin syyllinen. Ei välttämättä johda mihinkään fyysiseen pettämiseen. Itse toimin ihan samalla tavalla kun suhde oli pitkään selibaatissa, mutta koskaan en käynyt vieraissa.
Samoilla linjoilla. Kysyisin onko seksielämä edelleen tyydyttävää mun kanssa vai onko joku vialla, ja missä mennään parisuhteen kanssa. Mistä mies fantasioi ja mitä haluaisi.
Sun mies on tosin harrastanut tota saittisysteemiä jo vuosia, joten arvelisin että joku isompi homma on pielessä teillä parisuhteessa. Toki voi olla niinkin yksinkertainen syy että seksiä on liian vähän tai se ei ole ihan täysin tyydyttävää, tai sitten ei enää tunne sua kohtaan intohimoa eli on vaan platonisia fiiliksiä ja noi saittirunkkailut on paremman puutteessa. Jos sitten on niin että käy jatkuvasti vieraissa niin ei teidän ole mitään järkeä enää yhdessä olla ja parisuhdetta leikkiä.
Noh meillä siis minä haluan seksiä, miestä ei kiinnosta lapsen syntymän jälkeen ollenkaan.
Profiilin mukaan etsii naista/ ryhmäseksiä, mut ei ole mun juttu.
Ap. kirjoitti:
Noh meillä siis minä haluan seksiä, miestä ei kiinnosta lapsen syntymän jälkeen ollenkaan.
No sittenhän sä kysyit ihan väärää asiaa mielestäni. Oikeampi kysymys olisi, jatkaisitko liittoa miehen kanssa joka ei halua enää ollenkaan seksiä sun kanssa, mutta muiden kanssa kyllä haluaa.
Minä en jatkaisi, eroasin ja nuolisin syvät haavat.
Etsi sinä jossain vaiheessa sitten itsellesi kumppani joka haluaa sinua. Mitäs sinä semmoisella miehellä teet joka vain runkkaa tai jos ei jo ole käynyt niin tasan varmasti jossain kohtaa käy vieraissa ja itse olet pelkkä asuinkaveri ja lapsen äiti. Ei semmosta kestä kenenkään psyyke ja itsetunto.
No en kattelis tollasta miestä hetkeäkään. Kyllä niitä kunnioittavia halukkaita miehiä löytyy muualtakin.
Ap. kirjoitti:
AP, paljonko sinulla on pituutta ja painoa?
En ota kantaa nettisekkailuihin mutta netistä olen lukenut että jotkut miehet menettävät lapsen syntymän jälkeen mielenkiintonsa seksiin puolisonsa kanssa.
Syitä tuolle ilmiölle taasen lienee yhtä monia kun on miehiäkin, mutta yleisin lienee se että puoliso nähdään sen jälkeen äitinä eikä rakastajana.
Whaaat? Oikeesti?
Vastaan silti: Pituutta 172cm ja painoa 60kg.
Noh, sehän ei tälle äidille sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Mielenkiintoista, että tätä kysytään. Vastaavassa tilanteessa mieheltä ei ole kysytty tällä palstalla koskaan.
Vierailija kirjoitti:
> AP, paljonko sinulla on pituutta ja painoa?
Mielenkiintoista, että tätä kysytään. Vastaavassa tilanteessa mieheltä ei ole kysytty tällä palstalla koskaan.
Johtuisiko vaikka siitä että raskauden myötä ja sen jälkeen kertyviä lisäkiloja jää useammin naiselle kuin miehelle?
No, miesnäkökulmaa tähän: omat seksihalut ovat kadonneet kun nainen on koko ajan komentamassa ja kinuamassa lahjoja. Kuinka usein on koko ajan sitä voidaan puida myöhemmin, mutta eipä tuo juuri jätä tilaa omaehtoiselle yllättämiselle kun elo tuntuu toivelistan suorittamiselta. Ja kun tuumaan että nyt ei käy tai ei tunnu minusta hyvältä ajatukselta niin alkaa draama ja sättiminen. Piereskelee ja kaivaa nenää, no niinhän kaikki jotkut toki yrittävät edes vähän piilotella tai pidätellä, mutta pahempaa on että kun teen itse noita asioita tuleekin torumista.
Vanha sanonta on juu että "mikset laita akkaasi kuriin" mutta kun puhe ei tehoa ja väkivaltaan en halua tarttua niin minkäs teet.
Voisiko teillä olla liikaa käskyttämistä ja tiukkoja pikkutarkkoja sääntöjä? Ja liian vähän asioita, jotka tehdään niinkuin mies haluaa vaikka se menisikin eri tavalla kuin sinä teksiit.
Eli varattu mies tekaisee profiileja eri saiteille ja hakee seksiseuraa -> vastuu sysätään puolisolle..? Vikaa haetaan mahdollisista extrakiloista ja kun niitä ei ole niin mietitään olisko nipoa käytöstä jne. Toki hyvä miettiä kaikkea, mutta kamoon, oikeasti.
Ei tuo nyt niin tahdoton vätys/ohjailtava lapsi ole vaan jo yli 40v mies jolla oma suu ja vastuu myös ottaa asiat puheeksi jos johonkin ei ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Aivan, olisi automaattisesti oletettu että mies on ruma ja luotaantyöntävä.
Ap. kirjoitti:
Ei tuo nyt niin tahdoton vätys/ohjailtava lapsi ole vaan jo yli 40v mies jolla oma suu ja vastuu myös ottaa asiat puheeksi jos johonkin ei ole tyytyväinen.
Ja etkai sinäkään kai ole niin tahdoton vätys, että oikeasti mietit tulisiko sinun jatkaa tuossa liitossa? Sinullakin on suu jolla sanoa kiitti nyt riitti.
Jätä miehesi seksisaitelleen tuleviksin vuosiksi seurustelemaan ja ota itse oma elämä haltuusi.
N47
En tietenkään. Mutta jos nyt sanon jotain niin mies käy tuhoamassa kaikki sähköpostit, profiilit jne ja väittää ettei mitään ole ikinä ollutkaan.
Ensin aion selvittää niin paljon kuin mahdollista ja sitten otan asian esiin. Tai sitten pikemmiten ja pyydän miestä itseään aukaisemaan ko.sähköpostit jne.
Hae sinäkin seksi seuraa netistä. Saa miehen kokemaan asian käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. kirjoitti:
Aivan, olisi automaattisesti oletettu että mies on ruma ja luotaantyöntävä.
Laitatko linkin yhteenkin täältä löytämääsi keskusteluun, jossa aviomies kertoo naisen menettäneensä kiinnostuksesta avioseksiin ja vastaajat ehdottavat syyksi, että mies on ruma ja luotaantyöntävä?
Aivan, et löydä.
Itselläsi taitaa nyt olla joku ongelma. Mietipä.
Ap. kirjoitti:
— Ensin aion selvittää niin paljon kuin mahdollista ja sitten otan asian esiin. Tai sitten pikemmiten ja pyydän miestä itseään aukaisemaan ko.sähköpostit jne.
Teet toki kuten parhaaksi näet. Minä en odottaisi hetkeäkään enkä keräilisi mitään todistusaineistoja. Enkä menisi niitä yhdessä selailemaan. Sanoisin suoraan että tiedän mitä koneella on, mukaan pari esimerkkiä. Ja jatkaisin, että koska meidän seksielämä on kuollut, taitaa olla paras erota.
No en nyt ainakaan suoralta kädeltä, toihan on ihan hauskaa fantasiointia olettaen, että ei todella ole tavannut ketään. Alstonkuvien julkaisusta, muiden kommentoimisesta on kuitenkin vielä pitkä matka pettämiseen. Luultavasti häntä ei tyydytä teidän seksielämänne kun hakee piristystä muualta, siltä pohjalta mä lähtisin keskustelemaan. Miten saisi seksielämänne raiteilleen niin, että ei tarvitse hakea piristystä siihen muualta...