Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sinulla on...

Saapas10
15.07.2018 |

Säästöjä?
Missä olet matkaillut?
Minkä ikäinen olet?
Onko sinulla lapsia? Haluatko lapsia?
Minkälainen on mielestäsi elämässä onnistunut ihminen?
Mikä tekisi sinut onnelliseksi?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä ei ole.

Olen käynyt Kreetalla, Virossa, Ruotsissa, Tunisiassa, Iso-Britanniassa, Tanskassa, Tansaniassa, Sambiassa, Saksassa, Itävallassa, Alankomaissa, Espanjassa ja USA:ssa.

Olen 27-vuotias.

Lapsia ei ole, enkä niitä myöskään halua.

Elämässä onnistunut voisi olla ainakin sellainen, joka on tehnyt itsensä näköisiä valintoja. Levittänyt ympärilleen enemmän positiivista kuin negatiivista.

Nyt ensimmäisenä toivelistalla ois ainakin valmistuminen (yliopistosta), vanhan opintolainan poismaksu, inhimillisempään ilmastoon muuttaminen ja äitini terveydentilan paraneminen. Tulisin nuista onnelliseksi ainakin nyt. :)

Vierailija
2/2 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä?

- 0 e (periaatteessa n. 12 000 e säästössä, mutta niitä rahoja ei saa otettua itelleen)

Missä olet matkaillut?

- Euroopassa ja Thaimaassa

Minkä ikäinen olet?

-28

Onko sinulla lapsia? Haluatko lapsia?

-Ei, ehkä..?

Minkälainen on mielestäsi elämässä onnistunut ihminen?

-Riippuu ihan ihmisisestä. Monissa asioissa on hyviä puolia. Tärkein on varmaan se, et on itse tyytyväinen omaan elämään siis eli pitää myös muista ihmisistä jne, et ei oo sillälailla katkeroitunu. Ja sit että tuntee tyytyväisyyttä elämään jotain kautta, ja se voi olla kiva työ tai sitten vaikka perhe-elämä. Eli mulla ei oo mitään valmista mallia mielessä et joo, pankissa töissä ja paljon rahaa ja isotulonen mies. :D Eikä että täytyis olla joka ura-ihminen vaan myös voi olla onnellinen vaikka perheen äitinä. Ihmiset on niin erilaisia ja tilanteet myös. Tärkein on siis sydämen sivistys ja ehkä huumorintajuki, että ei kiusaa muita jne, se tekee mulle sen et ihminen on onnistunu.

Mikä tekisi sinut onnelliseksi?

-Varmaan sellanen mies jonka kanssa viihtyy (ei vastakohtaa) ja vois elää sen kanssa. Ja yhdessä suunniteltais kaikkea. Ja joku työ missä viihtyy ja se et rahatilanne ois vähän parempi ku mitä se olis. xDDDDDD Siis et vaikka mies tienais sen verran enemmän mitä ite, et sais siitä itekki. Se ois plussaa.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla