3-vuotias käy kaupassa
Asumme lähellä kauppaa ja annamme kolmevuotiaamme käydä pienillä asioilla vaikka maitoa ostamassa kun annamme siihen kolikon. Kauppa on pieni ja henkilökunta tuttua. Teemmekö väärin?
Kommentit (10)
Eihän tuo yhtään sovi, kun edes kymmenen vuotiaan ei tarvitse tiskata 😀 Jatka lukemista, kaikki lasten kasvatuksesta aivan hukassa siellä päin Suomea 😉
Kyllä sen 5v.kans pystyy kaappaamaan
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ajatelleet että joku voi kaapata lapsenne? Itse pitäisin tuota ilmeisenä vaarana. Olen sen verran häiriintynyttä porukkaa nähnyt.
Haista vittu! T: Kikki hiiri
Onneksi tämäkään tarina ei taida olla tosi. Hullua menoa, jos tämä onkin totta! 3-vuotias voi päättää lähteä ihan mihin tahansa, jos jotain kiinnostavaa sattuu matkalla vastaan. Mikä kiire on lyhentää lapsuutta ja asettaa noin suuri vastuu pienelle? Ilkeämielinen provo, ei tunnu kivalta.
Ihan näin myyjän suunnasta katsottuna on aika rasittavaa, kun äiti lähettää lapsen kauppaan ja sitten pitää lähteä kassalta auttamaan, lapsi kun ei ylety maitohyllyllä läheskään kaikkiin tuotteisiin. Äidistä varmaan hurjan kätevää, minä alan kohta laskuttamaan lisätyöstä.
Ei viddu Mage :-DD Nyt guumoddaa! T: Joni
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin myyjän suunnasta katsottuna on aika rasittavaa, kun äiti lähettää lapsen kauppaan ja sitten pitää lähteä kassalta auttamaan, lapsi kun ei ylety maitohyllyllä läheskään kaikkiin tuotteisiin. Äidistä varmaan hurjan kätevää, minä alan kohta laskuttamaan lisätyöstä.
Magella on 3 vuotias pikkubroidi joka aiottiin laittaa ostaa meille ES
T. Joni, Mage & Viljami
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ajatelleet että joku voi kaapata lapsenne? Itse pitäisin tuota ilmeisenä vaarana. Olen sen verran häiriintynyttä porukkaa nähnyt.
Haisda sinä gallongudisdaja iso ruskea baska!
T: Viljami