Oletko mielenterveydellisesti vakaa
Koetko olevasi sillä saralla terveeksi luokiteltava?
Kommentit (24)
Terve, kyllä, mutta siellä terveen sisällä olevan vaihtelujanan ei vakaammassa päässä.
Pienehkö annos mielialalääkettä tasoittaa sopivasti.
Eksän vallan alta päästyäni olen enää sopivasti hullu.
En todellakaan. päinvastoin.
Kilpailen tasapäisesti Penttilän kanssa niistä heikoimmista sijoista.
Juuri ja juuri kasassa. Pienikin vastoinkäyminen niin kilahtaa. Pitää muistaa lääkkeet!
Olen diagnosoidusti epävakaa mutta en ikinä ns. flippaile kuten jotkut terveeksi luokiteltavat tuttuni. Eli miten asian nyt haluaa nähdä.
Olen vakaa ja tädeni tärisevät. Toivon että pieniin lapsiin ei sekaannuta ja että ydin ohjusta ei laukaista!
Vierailija kirjoitti:
Olen vakaa ja tädeni tärisevät. Toivon että pieniin lapsiin ei sekaannuta ja että ydin ohjusta ei laukaista!
*käteni
Vierailija kirjoitti:
*käteni
Vierailija kirjoitti:
Juuri ja juuri kasassa. Pienikin vastoinkäyminen niin kilahtaa. Pitää muistaa lääkkeet!
Tälläinen rasismi on myös loputtava!
😎
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi sillä saralla terveeksi luokiteltava?
Koen.
Kamppailu pään sisällä nytkin käynnissä, en voi kyllä vakaaksi itseäni kutsua, valitettavasti.
No mita
se tarkottaa???:D
Riippumonestaasiasta asiasta.
Olen mä arjessa. Käyn hyväpalkkaisessa ja mielekkäässä työssä, mulla on ystäviä, puoliso jne. Lapsia en halua. En ole koskaan kärsinyt mt-ongelmista. Olen keskivertoa älykkäämpi, joten pientä maailmantuskaa välillä, mutta se siitä. Nuorena aikuisena olin huonouninen, mutta sekin selkisi itsekseen.
Mulla on kuitenkin outo tapa reagoida vaaratilanteisiin, ja jos esim kotiini tulisi murtovaras tai joku hiippari tai raivoaja hakkaamaan ikkunoihin, mulle ei vain tule sitä luontaista "piiloudu kauhuissasi ja soita 112" -reaktiota. Sen sijaan ottaisin komerosta jousipyssyn ja metallikärkiset nuolet ja varmana muuten ampuisin, jos joku tulisi sisään. Enkä mihinkään käteen vaan rintaan. Adrenaliini ja uhatuksi tuleminen saa mut ihan tajuttomaan peto-/ hyökkäysmoodiin, jos mulla vaan on joku keino puolustautua (tyyliin edes veitsi), järki sumenee enkä enää ajattele seurauksia tai sitä, näkeekö joku, eikä mulla silloin ole mitään pidäkkeitä tai normaalia tervettä harkintakykyä. Ennen en ole mitään tehnyt, koska ei ole tullut tilanteita eteen. Kerran ala-asteella oli tosin isot puhuttelut, kun raatelin hampailla yhden mua uhkailemaan ja haukkumaan tulleen pojan käsivartta. Olen nainen, en mikään bodari enkä isokokoinenkaan.
Olen.Olen peruskallio epävakaammille läheisille.
Akselilla epävakaa 0-vakaa 10, sanoisin olevani 5.