Voiko miehen ulkonäkö häiritä liikaa?
Olen ollut vuoden suhteessa uuteen mieheen ja seksi on totaalisen mahtavaa, siis parempaa kuin ikinä koskaan! Ollaan kuin sielunkumppanit ja samalla aaltopituudella myös miehen kroppa on lähes 9,5, mutta hänen kasvot eivät ole kovin kummoiset. Tuntuu todella pinnalliselta asialta, mutta joudun katsomaan miestä kaulasta alaspäin, jotta voin syttyä hänelle. Jos katson miehen kasvoja, saatan jopa hieman kärsiä fiilisten "sammumisesta". Mies ei siis ole mikään sysiruma, muttei ei mikään komistuskaan ja hiusten puute kruunaa koko kakun. En halua olla pinnallinen, mutta kasvot ja huonohkot hampaat vaivaavat minua, olenko ihan pa**ka ämmä : (
Kommentit (5)
Mikä tahansa asia voi alkaa häiritä, eikä sille välttämättä voi mitään eikä siinä ole mitään pahaa. Yhtä hyvin sinua voisi alkaa vaivata miehen nännien väri tai asento, tai ihan mikä muu yksityiskohta tahansa.
Se on hyvä, että tosiaan tiedostat asian. Koeta keskittyä niihin hyviin puoliin, ja katsele miehen kasvoja vain niissä tilanteissa kun sinun ei ole syytäkään syttyä eroottisesti.
No et ole rakastunut. Eikö suhteessq yleensä olla?
Hampaat nyt voi hoitaa. Rakkauden, tunteiden puytteent huonommin.
Kiitos vastauksista. Rakastan miestä kyllä eli kasvot eivät ole näköjään tunteisiin vaikuttaneet, en vain ole totaalisen hullantunut miehestä kasvojen takia...enkä varmaan tule hullaantumaankaan. Tunnen silti itseni huonoksi, pinnalliseksi tyttöystäväksi, kun edes ajattelen hänestä näin. Opettelen arvostamaan miehen sisäistä kauneutta enemmän ulkoisen sijaan ; )
Tämä skenario on luultavasti syynä siihen miksi mulla jää treffailut tosi usein niihin 2, 3, ja 4. treffeihin.
Tunnen itse että juttu kulkee hyvin ja naisetkin ovat sanoneet että viihtyvät mun seurassa mutta sitten kun yritän esim saada läheisyyttä niin naiset jopa kieltäytyy.
Kasvot tuntuu ratkaisevan täysin naisten kiinnostuksen.
Et koska tiedostat ongelmasi ja työstät sitä mielessäsi etkä anna sen pilata muuten hyvää suhdetta. Koita keksiä hyviä puolia miehen naamasta ja keskity niihin. Pikkuhiljaa ne rumat jutut silottuu omissa silmissä, kun päättää ne hyväksyä. Hiukset nyt voisi ajaa pois niin näkymä muuttuu heti paremmaksi jos selkeästi kaljuuntunut.