Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mies tulee kuukauden matkalta, ja mun tekee mieli vittuilla sille!!

Vierailija
28.04.2006 |

Ensin oli kauhea ikävä, mutta sitten se kääntyikin isoksi vitutukseksi! Nyt mulla on varastossa kuukauden ärsytykset, ja ne tekee mieli latasta päin äijän pläsiä. Onkohan nämä vain pms-oireita? On nimittäin kuukautiset taas pian alkamassa.. Mutta miten kummassa saan oltua ihmisiksi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on oikeus tunteisiisi ja miehelläsi velvollisuus niitä ymmärtää.

Vierailija
2/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

wappukin menee varmaan rattoisammin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut ihan samanlaisia " oireita" , siis eka ikava ja sitten kun nahnyt miehen niin tehnyt mieli vaan vittuilla ja huutaa. Mutta se on ihan normaalia, sama juttu lapsilla joskus, ikavoivat ensin ja kun nakevat vanhempansa alkaa kiukuttelu. Kyse siis psykologisesta reaktiosta, jota tosin pms oireet voivat vahvistaa :( Mutta koita pitaa jarki edella tunteita:) Hauskaa vappua!

Vierailija
4/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerroin miehelle tilanteen. Sanoin suoraan että ikävä on ollut mutta nyt jkostain syystä ottaa aivoon ja teksis mieli alkaa räyhäämään. Siihen mies sitten totesi ettei sellainen nyt käy ollekaan ja nappasi tiukasti kainaloonsa ja pusutteli pahan mielen pois :)

Vierailija
5/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon rähinä aikaiseksi, niin sitten jaksat hymyillä miehellesi!

Vierailija
6/6 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tosiaankin ihan normaalia. Siinä samalla tosiaan purkaantuu se ikävä, jota olet koettanut pitää sisälläsi edellisen kuukauden. Hyvä, kun tiedostat sen jo etukäteen, niin voit purkaa sen vaikka vähän just ennen kuin mies tulee kotiin ja sitten otat iloisesti vastaan miehesi. Ja kerrot vaikka jälkikäteen miltä susta tuntui.