Suhde solmussa
Hei
Olen seurustellut mieheni kanssa kohta2v ja meillä on suhde kriisissä. Mieheni ei pysty osoittamaan tunteita pyytämättä enään sen jälkeen kun hän jätti minut mutta palasimme yhteen, syynä eroon oli se että hän ei halunnut enään olla suhteessa, nykyään joudun häntä pyytämään osoittamaan tunteita jolloin hän aina lupaa että hän niitä osoittaa mutta ei mitään koskaan tapahdu. Minä aina ehdotan kivoja päiviä jolloin olisi yhteisiä aktiviteetteja , mutta ei hän niihin koskaan jaksa innostua, yllätän myös miestäni mm. Että olen tehnyt illallisen yrittäen saada jotain hyvää ees suhteeseen takaisin. Hän ei halua tehdä enään mitään kanssani ennen kävimme leffassa välillä mutta hän on alkanut pelata paljon nykyään pleikkaa, joten aikamme menee siihen että aina täytyy olla pleikan ääressä joka ilta ja päivä kun kaverit on pelaamassa jolloin hän on vain mikissä pelaamassa kavereiden kanssa eikä halua enään ikinä tehdä kanssani mitään. Pyysin miestä kanssani mökille mutta hän ei halunnut lähteä koska se on muka liian kaukana. Vaikka hän on lähdössä kavereiden kanssa mökille jonne ajaa n. 1h vähemmän kun minun mökille. Välillä mies huorittelee minua ja välillä on myös fyysistä väkivaltaa kun mies suuttuu. Olen myös joutunut pakolla pyytämään häntä blokkaamaan kaksi naista somesta joiden kanssa hän on meidän suhteemme aikana pettänyt luottamuksen(juhlissa kännissä kouriminen pussailu ym.) mies sanoi suoraan että ei pysty osottamaan että nämä kaksi ei kiinnosta, tai että ei ole muita. Mitä tehdä enään? Onko ero ainoa vaihto ehto?
Mies on väkivaltainen, huorittelee, pettää, on halunnut erota sinusta, ei halua tehdä mitään kanssasi ja sinä kysyt vielä, onko ero ainoa vaihtoehto? Ehkä ei ainoa, mutta ehdottomasti paras. Mitä ihmettä teet tuollaisella miehellä? Voit toki olla eroamatta, mutta hän tulee jättämään sinut ennemmin tai myöhemmin, johan hän nyt osoittaa sen kaikin tavoin, ettet merkitse hänelle yhtään mitään. Ero tekee kipeää, mutta mitä nopeammin repäiset itsesi irti tuosta suhteesta, sitä nopeammin myös toipuminen pääsee käynnistymään.