Mikä tuota Roope Salmista vaivaa kun sen pitää koko ajan neuvoa kaikkia muita ihmisiä miten käyttäytyä?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807062201058099_vd.shtml
Kukaan ei osaa tehdä mitään oikein, paitsi tietysti Roope itse. Siis se sama Roope joka haki 7 kertaa teatterikorkeaan, eikä silti päässyt.
Kommentit (26)
Nuori ikä ja huono itsetunto teettää tuollaista.
Minkä ikäinen hän on? Tai kauanko hän on kiertänyt esiintymässä? Mietin, onko hänellä ”kannuksia” muiden neuvomiseen?
Roope tietää kaiken, Roope osaa kaiken, Roope on muita parempi, kaikkien pitää tuntea Roope. Asiantutevuuden perusteella Roope on aiemmin ollut myös festariurpo.
Äiti hylännyt. Traumoja. Siitä syntyy loputon tarve järjestää maailmaa kuntoon.
Rankka nuoruus,, oli kovin ylipainoinen ja siitä johtuo se suuri raivo yhteiskuntaa vastaan,,, Nähty siinä heinola dokumentissa jossa myös tseek nuorena ja joku rok bändi.
Näitten "Roope salmisten" on vain pysyttävä otsikoissa kun telkkariohjelmillaan elantonsa saavat. Jos ei keksi muuta, niin värjää tukkansa ja soittaa sitten lehteen ja kertoo, että nyt on tärkeä juttu, letti on lyhentynyt ja tulkaa ihmettelemään tukan väriä. (Laura Voutilainen)
Kattokaa tätä Jutta Gusttafbergiä, vai mikä sen nimi olikaan. Saadaan ihmetellä ihmeellisiä hääjuttuja seuraavat puoli vuotta kunnes se taas eroaa. Toinen on tämä Martina Aitolehti, voi että on niin julkkis.
Oon niin kateellinen näille julkkiksilla, kun niillä on rahaa? mainetta? onnea?? ja kaikkea mitä mulla ei ole. En ole edes kertaakaan päässy edes eroamaan, että voisin rakastua ihanasti uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mikä paska ja onneton elämä mulla onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on? Tai kauanko hän on kiertänyt esiintymässä? Mietin, onko hänellä ”kannuksia” muiden neuvomiseen?
Yksi biisi, jonka tekemisessä Roope on ollut osittain mukana, oli singlelistan ykkösenä jonkin aikaa. Kyllä sellasella näytöllä jo pääsee neuvomaan muita.
Loeko sara stafak saanut pojan pään sekaisin, ksympähän vaan!!
Vierailija kirjoitti:
Näitten "Roope salmisten" on vain pysyttävä otsikoissa kun telkkariohjelmillaan elantonsa saavat. Jos ei keksi muuta, niin värjää tukkansa ja soittaa sitten lehteen ja kertoo, että nyt on tärkeä juttu, letti on lyhentynyt ja tulkaa ihmettelemään tukan väriä. (Laura Voutilainen)
Kattokaa tätä Jutta Gusttafbergiä, vai mikä sen nimi olikaan. Saadaan ihmetellä ihmeellisiä hääjuttuja seuraavat puoli vuotta kunnes se taas eroaa. Toinen on tämä Martina Aitolehti, voi että on niin julkkis.
Oon niin kateellinen näille julkkiksilla, kun niillä on rahaa? mainetta? onnea?? ja kaikkea mitä mulla ei ole. En ole edes kertaakaan päässy edes eroamaan, että voisin rakastua ihanasti uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mikä paska ja onneton elämä mulla onkaan.
David Beckham ei voinut ottaa ruokaillessaan pipoa pois 90-luvulla brändätessään itseään koska uusi kampaus piti säästää lehdistölle eikä salaisuus olisi säilynyt jos joukkuekaverit ja muut olisivat nähneet sen liian aikaisin.
Sillä on joku mania touhottaa hirveesti. Sama oli nähtävissä Putouksen juontajana. Roopesta piti tulla keskipiste, muut seisoivat rivissä hiljaa. Käy ylikierroksilla: sama höösääminen nyt somessa, kun teeveestä ei tule roopea.
Onko se olevinaan hauska tolla kirjoituksellaan?
Ihme tyhjäpää huutelija.
Huomionhakua ja ilmeisesti onnistuu siinä.
Roope on joka ikisessä *"viihdeohjelmassa" joko vieraana, juontajana, näyttelijänä tai laulajana.. Siis aina!! Kai se nousee hattuun, jos tv piiri on tällainen, että kourallinen kamuja vierailee toinen toistensa shöyissä ja antaa jonkun grandiositeetin kuvitelman.. Vaikka esille päästy fqijan vanqvedessä. Heti kääntyy kanava, jos herra esillä. Ärsyttävä teini.
Saarnamieheksi vaan tolla paasaamisella. Niitä on paljon jousimiehissä.
Se on av-syndrooma. Täällähän kaikki tekevät samaa, sinäkin äsken!