Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaveriehdotus sama kuin KAVERIPYYNTÖ? Käytän facea ainoastaan kirppisryhmissä niin en ihan tajua ;) Kiitokset jos joku ehtii vastata. Kaveriehdotus

Vierailija
06.07.2018 |

ryhmän ylläpitäjältä, jonka kanssa asioinut .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama asia.

Vierailija
2/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kaveriehdotus on ehdotus tyypeistä joita saatat tuntea ja haluaisit lisätä kaveriksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaveripyyntö tulee sinne naamakirjan kaveripyyntö-osioon, kaveriehdotukset ovat vain ehdotuksia eli systeemi blokkaa sellaisia henkilöitä, jotka ovat samoissa ryhmissä/joiden kanssa sinulla on yhteisiä kavereita/ joita olet hakenut hakutoiminnoilla.

Kaveripyyntö haluaa, että vastaat huolitko tyypin kaveriksi, kaveriehdotukset edellyttävät, että itse pyydät ko tyyppejä kavereiksi.

Vierailija
4/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niinvanha, etten jaksa somemaailmaa.  Ystävien kanssa soitetaan tai tavataan. Facessa olen vain kaupunginosaryhmän ja muutaman kierrätysryhmän vuoksi.   ap

Vierailija
5/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niinvanha, etten jaksa somemaailmaa.  Ystävien kanssa soitetaan tai tavataan. Facessa olen vain kaupunginosaryhmän ja muutaman kierrätysryhmän vuoksi.   ap

Kiitos 2. ja 3. !

Olitte jo ehtineetkin vastata!  :)

ap

Vierailija
6/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kaveriehdotukset edes tulee, tai sis millä kriteereillä?

Niin usein kun itse saan ehdotuksia täysin randomeista, joilla ei kanssani yhteisiä kavereita, opiskelupaikkaa, paikkakuntaa tms.

Vierailija
7/8 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin usein kun itse saan ehdotuksia täysin randomeista, joilla ei kanssani yhteisiä kavereita, opiskelupaikkaa, paikkakuntaa tms.

Ihmisiä joiden profiilia oot käynyt katsomassa ja vissiin voi tulla sellaisiakin, jotka on katsoneet sun profiilia.

Vierailija
8/8 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan randomisti. Ihan mikä kytkös vaan riittää, olette samassa ryhmässä, kirjoittaneet samaan viestiketjuun, ihan mikä vaan pieninkin yhtymäkohta käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi