Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja hänen exä vaatii minua.

Vierailija
06.07.2018 |

Olemaan kotona silloin kun heidän yhyeiset lapset ovat meillä. Olivat keskustelleet lasten asioista ja päättäneet yhteistuumin että mulla on myös parempi olla paikalla kun on miehen lapsi viikko. Siis onko tämä edes todellista??! Ihan käsittämätöntä että minä en saisi viettää iltaa ystävien kanssa viikonloppuisin alkoholin merkeissä tai olla edes muutamaa tuntia äitini kanssa muutenvain. Miehelle sanoin tästä niin tuumasi että lapset pettyy joka kerta kun lähden johonkin ja meidän pitäisi viettää aikaa perheenä. Lasten äiti on samaamieltä ja korosti vielä sitä että näutän huonoa esimerkkiä lapsille ja en ole turvallinen aikuinen jos olen jatkuvasti jossain. (Ja en siis todellakaan ole ja vietän todella paljon aikaa esiteinin kanssa, vanhempaa lasta ei edes niin paljoa kiinnosta) Muutenkin olen miettinyt missä se raja menee kuinka suuri velvollisuus minulla on tässä lasten suhteen. Niin nyt tuli vielä tällainen pommi! Mitä teen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Miehen lapset eivät ole sinun ongelmasi. Hoitakoon itse lapsensa.

Vierailija
2/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ankkurilapsi niin on sinullakin syy olla kotona. Viinanhuuruiset illat vähenevät, mieskin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole mitään oikeutta vaatia sulta mitään.Pidä se mielessä.

Vierailija
4/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä ole mitään oikeutta vaatia sulta mitään.Pidä se mielessä.

Alkoholinhuuruisista illanvietoista en luovu. Ap

Vierailija
5/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole oikeutta vaatia. Mutta niimpä vain näyttävät tekevän. Eivätkä edes ymmärrä kuinka kohtuutonta tuollainen on. Nyt saan syyllistämistä niskaan jos käyn jossain tai miehen exä alkaa pommittamaan viesteillä kuinka heidän lapset siitä kärsii. Mitä ihmettä sanon tai teen että ne tolvanat tipahtaa sielä pilvilinnoistaan? Kun aloin tähän suhteeseen niin ajattelin että tottakai lapset tulevat yhtälailla olemaan elämässäni kuten mies ja jonkulainen velvollisuus minullakin on mutta tämä menee jo todella yli.

Ap

Vierailija
6/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alistu.

Vierailija
7/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan suostu moiseen. En ajattele niitä illanviettoja vaan sitä, ettei heillä ole oikeutta päättää kahdestaan sinua koskevista asioista.

Sinuahan viedään kuin pässiä narussa, jos annat nyt periksi ts. teet itsestäsi tahdottoman sätkynuken.

Vierailija
8/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä sinäkin jotain yhtä älytöntä. Ilmoitat miehelle ja exälle vaikka, että joka tiistai klo 21 on perhekokous johon kaikkien osapuolten on osallistuttava koska lapsetkin siitä hyötyy.

Vierailija
9/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan viheltäisin pelin poikki tuossa.En haluaisi olla miesystävälle vain lastenhoitaja. Miehen viikolla on miehen velvollisuus hoitaa omat lapsensa eikä mikään tai kukaan rajoita mun liikkumavapautta, oli kumppanilla lapsia tai  ei.

Vierailija
10/12 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhekuviot ovat aina vaikeita.

Vierailija
11/12 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla jonkun väsyneen kundin kirjoittama avaus. Tai sitten tuo ap on idiootti (ja kirjoitustaidoton).

Vierailija
12/12 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ihmiset suuttomia ja sanattomia. Mitään ei osata keskenään sopia ja keskustella. Suuta pieksetään jossain Vauva-palstalla ja haukutaan toinen ospuoli pataluhaksi. Silmäkkäin asioista ei osata puhua, mykkänä mulkoillaan ja haudotaan kiukkua ja kaunaa.

Onko ihme että nykyajan parisuhteet kaatuu kuin keilat ja ihmissuhteet epäonnistuu. Ei osata ajatella kuin minä minä minä minä haluan vaadin tarvitsen. Ei ole korvia kuulla toista osapuolta eikä sitä paitsi haluakaan. Kun minä.

Sitä ei tajuta, että kun kaksi menee yhteen, on oltava valmis kompromisseihin, periksiantoihin ja sopimuksiin. Ja tämä koskee kumpaakin osapuolta. Ihmetelkää nyt sitten.