Brasilia vaiko Belgia? No miksi?
Mulla Brasilia koska rrakastan latinomentaliteettiä yleisesti, se kulttuuri, musiikki ym.. ja jalkapallo on olennainen osa koko kansan identiteettiä. Ja Brasilian futiksessa tiivistyy kaikki se miksi kisoja seuraan.
Kommentit (14)
Belgia, koska kannatan aina Euroopan maata. Tosin luulen, että Brasilia voittaa.
Mua taas naurattaa latinofeikkaus joten ei se.
Latinofeikkaus? Mitä on latinofeikkaus? Eikö mielestäsi brassit ole aitoja latinoita, vai eikö ei-latinot saa tykätä latinokulttuurista?
Belgia tietysti! En pidä myöskään siitä brassien filmaamisesta.
Belgia.
Jotenkin hipstereiden näköisiä koko jengi, silti upeaa modernia fudista.
Belgia. Voitto voisi kenties yhdistää aina keskenään nahistelevia Flanderia ja Valloniaa edes hetkeksi.
Etelä-Amerikan maat pilaavat hienon pelin filmaamisellaan. Tylsää ja toisaalta huvittavaa.
Toi Belgian joukkuehan koostuu pelkästään niigereistä - eihän se silloin mikään Belgian joukkue ole.
No ei ihme että on niin voitokas, kun on käkkärätukkia haalittu ympäri maailman maita.
Brasseilla kaikki lienee brasseja.
Toi Belgian joukkuehan koostuu pelkästään niigereistä - eihän se silloin mikään Belgian joukkue ole.
No ei ihme että on niin voitokas, kun on käkkärätukkia haalittu ympäri maailman maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla Brasilia koska rrakastan latinomentaliteettiä yleisesti, se kulttuuri, musiikki ym.. ja jalkapallo on olennainen osa koko kansan identiteettiä. Ja Brasilian futiksessa tiivistyy kaikki se miksi kisoja seuraan.
No Belgia koska asun siellä. Diables rouges!!!
Minä myös! Nyt katsellaan, ja kuunnellaan ulkoa tulevaa hurrausta! Ja kun Belgia voittaa, soivat autojen torvet pitkään!
Ile1962 kirjoitti:
Kaikki tai lähes kaikki ovat syntyperäisiä Belgian kansalaisia. Se, että heidän vanhempansa tai jopa isovanhempansa ovat muuttaneet jostain muualta, ei tee joukkueen jäsenistä yhtään vähemmän belgialaisia.
No Belgia koska asun siellä. Diables rouges!!!