Erosin 2 viikkoa sitten. Tuntuu, etten saa ketään enkä kelpaa kenellekään edes yhden yön jutuksi.
Mm. tinderissä olen jutellut muutamien miesten kanssa. Viimeksi juttelin eilen yhden mukavan oloisen kanssa... nyt hän ei ole vastannut mitään melkein vuorokauteen :( enkö tosiaan kelpaa edes sänkyyn... kun pitää lopettaa puhuminen kuin seinään
Kommentit (24)
Juu, kyllä on sun elämä mennyt ihan vituralleen, kun ei parissa viikossa ole tärpännyt. Luuseri olet.
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa
Miksi takerrutte epärelevanttiin asiaan? Pointti oli se, että miksi miehet lopettavat juttelun kuin seinään? Vuorokauteen ei ole tullut viestiä. voiko vielä tulla?
En nyt vielä tekisi mitään johtopäätöksiä :D palataan 3 vuoden päästä asiaan.
No kerroitko että erosit vasta 2 viikkoa sitten?
Vierailija kirjoitti:
No kerroitko että erosit vasta 2 viikkoa sitten?
Miksi ihmeessä olisin kertonut?
Ei ehkä kannattaisi vielä uutta matoa onkeen ujuttaa. Paikkaile omaa oloa ensin (muuten kuin sekalaisilla laastarisuhteilla).
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole aikaa odottaa kolmea vuotta. Olen nyt 26v nainen.
Kokeilepa vaihteeksi lähibaaria. Menet vaan ekan tyypin messiin, oli se sitten millainen tahansa. Ja seuraavana ehtoona taas sama uudelleen. Kyllä se ura sillä tavalla alkaa muotoutua.
Hehhe.. tässä on moderni suomalainen nainen. 2 viikon jälkeen pitää jo saada tuntematon muna nivusiin.
Ei mitään itsehillintää tai itsekunnioitusta. Silmät on suomalaisella ''naisella'' kuin pienen lapsen silmät, aina etsimässä helppoa nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole aikaa odottaa kolmea vuotta. Olen nyt 26v nainen.
Olet 26v pikku tyttö. Mene vaihtamaan pamppers ja opettele rakastamaan itseäsi oikeasti.
Sain munaa viimeksi 25 vuotta sitten.
Kauanko olit yhdessä eväsi kanssa, viikonko?
Vierailija kirjoitti:
Teitenkin, kauanko olit yhdessä exäsi kanssa, viikonko?
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia?
Itse eronnut 2v sitten enkä edelleenkään kelpaa kellekkää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa
Miksi takerrutte epärelevanttiin asiaan? Pointti oli se, että miksi miehet lopettavat juttelun kuin seinään? Vuorokauteen ei ole tullut viestiä. voiko vielä tulla?
Siis jos kokonaiseen vuorokauteen ei ole tullut viestiä niin selvästikin mitään ei ole tehtävissä. Sori.
Ja erosit jo kaksi viikkoa sitten... Osanottoni, pysyt ikuisesti vanhanapiikana.
2 viikkoa