Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain on ilmeisesti mennyt pieleen kasvatuksessa

Vierailija
06.07.2018 |

Mitä?
Molemmat lapset on todella itsekkäitä ja laiskoja. Olen itse tehnyt kaikkeni lasten eteen ja mikä on kiitos, paskaa kilo kouraan.
Oletin että kun minä olen esimerkkinä muut huomioon ottava ihminen joka auttaa aina muita jos vaan suinkin pystyy, niin ajattelin että lapset ottaisi edes vähän mallia.

Sen sijaan ne on täysin päinvastaisoa kuin minä. Jos vielä joskus saan lapsen, en todellakaan tee sen eteen mitään muuta ku ruuat ja hygienian. En enää lähde siihen että joka päivä pelaan leikin luen ja jätän omat jutut, jatkossa saa lapset kasvaa ns. Siinä sivussa.

Jos kerran kaikki "työ " Mitä olen tehnyt saa aikaan itsekkäitä, toisille joka asiasta kateellisia, ilkeitä, ja epäystävällisiä lapsia, niin loppuu kyllä tähän tämä toiminta. Jatkossa sanon tee ite ja voi harmi jos et osaa, opettele!

Ensimmäisenä kun herää niin 10vuotias huutaa äitiiiiii, kun tulee pienikin ongelma ensimmäisenä huutaa äiiitiiiii. Sama tuo 14v
Äitiiii, äitiii, äitii.

Ja kun äitinä pyydän esimerkiksi pissattaa koiran vaikka etupihalla, niin tyttö nenäkkäällä äänellä totee ei kiinnosta mulla on kaveri.

Mä nyt sitte sain oppia että ei kannata olls kiltti äiti, nyt se loppuu. Noi alkaa kunnioittaa mua ja muita ihmisiä! Kun ei hyvällä niin sit pahalla. PS lähtee kaappiin lukkojen taa ja kaverit on pannassa! Just niin kauan että alkaa kiinnostaa tehdä jotain elämänsä eteen.

4 vuotta niin vanhempi saa muuttaa omilleen ja se ei ees tajuu naamaansa pestä itse

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sä selittäisit niille miten tulee toimia. Sulla on vielä 4 vuotta aikaa, älä hukkaa sitä.

Vierailija
2/2 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista. Ehkä et kirjoituksen perusteella olekaan ollut kovin huomioiva....

Ei meilläkään lapset riemulla riennä tekemään askareita. Ei se tule minulle yllätyksenä. Koiran ulos vienti. Nyt Leena! Ja hän kyllä menee

Huoneen siivous. Ei. Kohta... ja odotan ihan rauhassa. Vaikka huomiseen

Kukaan ei kyllä huuda äitiä täällä. Mitä he huutaisivat? Minä huudan. Otettaisko jätskiä. Ja Leena halee alakerran pakkasesta. Pyydän toista tekemään salaatin ja toista grillaamaan. Ihan heti tapahtuu. Kaikilla on nälkä

Aika passattuja ovat. Mutta tekevät kyllä pyydettäessä

Ja kaikki tapahtuu hyvässä hengessä.

Minä en toisin edes harkitsisi yhtään rangaistusta. Tai jonkin laitteen pois ottamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi