Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen minun aiheuttama varutuneisuus

Vierailija
05.07.2018 |

Tavattiin miehen kanssa ensi kertaa viime vuoden lopulla ja mies oli hirveän ihastunut. Erinäisistä syistä, joita tähän en nyt kirjoita, puoli vuotta mentiin vaan puhelimen välityksellä. Ja mies jaksoi odottaa ja oli ihastunut.

Itsellä kuitenkin tunteet laski keväämmällä ja mainitsin tästä puhuttaessa aiheesta, mutta jatkettiin silti. Tästä parin viikon päästä nähtiin uudestaan toukokuussa ja kesän mittaan ollaan nyt nähty millon aikataulut sopii yhteen, jolloin minä matkustan yleensä toiseen kaupunkiin. Mies on musta kertonut kavereilleen ja osalle perheestä, eli ei ainakaan salassa pidä.

Kuitenkin miehen innostus minuun laski (?) tuon tunnekeskustelun takia, ja on sanonut, että hänen ihastumisensa on muuttunut tuosta, millaista se oli alussa. Tykkää kyllä edelleen paljon, mutta on varautuneempi ja sillä tavalla koittaa suojella itseään. Ymmärsin kyllä miehen puheista, että ei halua lopettaa mitään, koska tästä voisi kehittyä hyvä suhde. Nykyään saan itse ehottaa sen, milloin nähdään, mutta hän alottaa kyllä keskusteluja päivän mittaan. Alussa hän kyseli vielä, jospa pystyttäisi näkemään, mutta ne kysymykset on nyt jääny kokonaan.

Kysymys kuuluukin, onko mahdollista, että saan taas miehen vapautuneemmaaksi eli että miehen et tarvitse olla niin varautunut. Vaatiiko se vaan näkemisiä ja paljon niitä? Vai pilasinko itse koko jutun ja hänestä ei enää tule samanalaista, kun alkuaikoina?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/2 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalan tutulta. Liiankin. Kiinnostunut mies pyrkii kyllä tapaamaan, ellei ole niin ujo.

Eksäni puhui itselleni suhteen edetessä ettei rakasta enää niin paljoa kuin alussa. Kypsymätöntä mielestäni ja kokemattomuutta ylipäätään rakkaudessa. Itse en enää lähtisi testailemaan ja herättelemään miehen kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla