Miksei lastenrattaissa voi olla sellaista kuolleen miehen jarrua kun ruohonleikkureissa?
Kommentit (9)
Olisi ollut tarpeen. Kaaduin talvella pääkallokelillä ja rattaat pääsivät alamäessä karkuun. Onneksi ei ollut liikennettä vaan rattaat ja lapsi pysähtyivät penkkaan. Itse mursin jalkani, joten perään en olisi voinut juosta.
Karkuremmi olisi hyvä. Sen kun kietasee ranteen ympärille ja on pikkasen liikkumavaraakin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut tarpeen. Kaaduin talvella pääkallokelillä ja rattaat pääsivät alamäessä karkuun. Onneksi ei ollut liikennettä vaan rattaat ja lapsi pysähtyivät penkkaan. Itse mursin jalkani, joten perään en olisi voinut juosta.
Oliko nastat jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Karkuremmi olisi hyvä. Sen kun kietasee ranteen ympärille ja on pikkasen liikkumavaraakin.
Meidän matkarattaissa oli karkuremmi ja se oli ihan kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko nastat jalassa?
Nykyisin on, joskus pitää oppia karkeamman kautta.
Phil & teds sport.
Onhan se jarru kätevä, mutta jos menee vipu rikki niin sitä pirun kärryä ei sit enää työnnetä korjattavaksi vaan kannetaan ja jos hajoaa kaukana kotoa niin voi prkl...
Vierailija kirjoitti:
Phil & teds sport.
Onhan se jarru kätevä, mutta jos menee vipu rikki niin sitä pirun kärryä ei sit enää työnnetä korjattavaksi vaan kannetaan ja jos hajoaa kaukana kotoa niin voi prkl...
Ruohonleikkureissa se on yleensä metallia...
Karkuremmi on jees. Eipä semmoinen jousitoiminen jarrusysteemi, joka laukeaisi sokan irrotessa, olisi kovinkaan hankala rakentaa. Sokkaan hihna ja hihna kiinni työntäjään. Tosin se karkuremmi ajaa melkolailla saman asian.
Raskaampi työntää.