Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako Tori.fi-myyjät yleensäkään myydä mitään?

Vierailija
01.07.2018 |

Ostan lähes kaiken käytettynä. Viimeisen kuukauden aikana olen laittanut useammalla Tori.fi-myyjälle viestiä, että olen kiinnostunut tuotteesta. Osassa ole ilmoittanut heti ostavani, osassa kysynyt esim maton kokoa epämääräisen ilmoituksen vuoksi. 90% myyjistä ei ole vastannut, vaikka ilmoitus on edelleen näkyvissä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myyn tavaraa Tori.fi:ssä ja juuri äskettäin jätin vastaamatta yhdelle potentiaaliselle ostajalle, koska tämä antoi viestissään erittäin sekavan vaikutelman itsestään. Viestinsä oli silkkaa tajunnanvirtaa. Kirjoitti mm, että olisimme olleet tuon tavaran osalta kontaktissa jo viime viikolla, vaikka ilmoitus siitä on ollut esillä vasta pari päivää.

Vierailija
2/2 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitathan nimesi ja puhelinnumerosi yhteydenottoa varten heti viestiisi. Loma-aika voi tehdä sen ettei heti vastata. Itse en ainakaan ilmoita milloin asunto on tyhjä. Kiinnostunut sanaa ei kannata käyttää, nykyisin ei takaa myyjälle mitään varmoja kauppoja. Jos kerran olet oikeesti ostamassa kerro se heti ja hae mahdollisimman pian, ilmoita mahdollisesta hakuajankohdasta jo ekassa viestissä. Tai postitus: minkä kautta, miten hoidat maksun jne. Oleelliset asiat (pakettiautomaatti- osoite, ärrä- osoite, mh- osoite) heti viestiin, näin nopeutat kaupankäyntiä omalta osaltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme