Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vihjata haluavansa jo sormukset?

Vierailija
01.07.2018 |

Ollaan toisella kierroksella. Niin rakastuneita ettei kumpikaan elämässään aiemmin. Nyt jo kolme vuotta yhdessä ja jaetaan jo yhteinen koti. Koska olemme toisillemme täydellisen sopivat, olisin valmis jo vaikka naimisiin.

Olen toki joskus vinoillut avioliiton ”älyttömyydestä” koska olen eronnut, mutta oikeasti pidän sitä kauniina sitoutumisena vieläkin.

Mietin onko näiden vinoilujen vuoksi miehellä nyt sellainen tunne etten ehkä halua koskaan naimisiin tai kihloihin. Puhumme kaikesta mutta tästä en halua puhua siksi koska olen vanhanaikainen ja haluan kosinnan tulevan mieheltä enkä minun painostuksen vuoksi. Onko mitään tapaa tuoda asiaa kauniisti esille? Esim ”ihanaa kun Riitta töistä kertoi miesystävän kosineen: jotenkin niin kaunista tuollainen rakkaustarina vielä viiskymppisenä”

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan: oletko koskaan ajatellut kosia minua? Miehet eivät ymmärrä vihjailua.

Vierailija
2/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierteletkö kaikessa muussakin? Et voi sanoa miehelle, että tuo kaupasta vessapaperia, vaan selittelet ihanasti, että "se Lambi-mainos on sellainen, että tulee tunne, että juuri sitä vessapaperia meille ostetaan seuraavaksi" tai et voi sanoa, että menet illalla Tuulan kanssa elokuviin, vaan kiertelet, että "voi kun olisi kiva sellainen tyttöjen yhteinen ilta".

Kosinnalla ja kauniilla rakkaustarinalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. jos miesystäväni sanoisi, että "meiltä töistä Martti kertoi vihdoinkin kosineensa Kaisaa, on kyllä kiva, että vielä aikuisena löytää vierelleen naisen" niin vastaisin siihen, että jos ei nainen viisikymppisenä osaa ilman kosintaa sanoa, että haluan elää kanssasi loppuelämäni, niin ei ole liitto kaksisissa kantimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti voit vihjailla, mutta jos oikeasti olet sitä mieltä, että olisi avioliiton aika, niin kuulostele toisen ajatuksia aiheesta jne. Eli asia keskusteluun ihan keskustelunaiheena eikä vihjailuja.

Ja jos edelleen vaikuttaa että molemmilla sama näkemys, kosi itse. Ihan turhaa hömpötystä, että vain mies voisi kosia.

Vierailija
4/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies ei halua mennä naimisiin?

Vierailija
5/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on älytöntä vihjailla miehelle, että saisi kosinnan. Ja vielä aikuiset ihmiset. Ei siinä ole mitään vanhanaikaista, kun on jo toinen kierroskin kyseessä. Minusta reiluin tapa on kosia itse suoraan.

Vierailija
6/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et kosi miestä?

Vierailija
7/7 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymmpinen, toisella kierroksella ja noin lapsellinen.