Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveystalon valehtelevat lääkärit.

Vierailija
01.07.2018 |

Kävin katsomassa tietojani kannasta kun luin asiasta toisesta ketjusta.
Yllätyksekseni lääkäri oli kirjoitellut viime käynnistäni ihan puutaheinää.
Oli tehnyt kirjoituksen mukaan tutkimuksia, joita ei todellakaan tehnyt. Ja arvelu diagnoosistakin jota ei minulle ole missään vaiheessa kertonut.
Olen pitänyt Terveystaloa paskapuljuna, mutta tämä kyllä menee yli vielä puljun paskuudestakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet nyt kumminkin itse ole väärässä. Älä syytä muita.

Vierailija
2/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan lääkärillä olet käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso laskusatsi vielä se, mitä tutkimuksia sinulle on tehty. Vertaa kannan tietoihin. Jos eivät täsmää, tee valitus.

Vierailija
4/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kokemus. Laitoin lääkärille sähköpostin jossa vaadin poistamaan tiedoistani hänen itse keksimänsä oireeni. Ei kuulemma onnistunut enää muokata tietoja, vaan joutuu laittamaan pyynnön it-osastolle että poistavat virheellisen tiedon.

Nyt kulunut yli kuukausi, ja edelleen on lääkärin keksimät oireet sekä terveystalon tiedoissa että Kanta.fi tiedoissa. Ilmeisen pitkäaikainen prosessi siis kyseessä.

Pitäneekin laittaa jälleen kerran palautetta ja kysyä että milloin ihmeessä saavat tekstin muokattua. Em halua että jää sinne tietoihini kummittelemaan.

Ja huom, ko lääkäri siis itse myönsi virheensä ja pyysi anteeksi. Eli ei ole kyse siitä että minä olisin tajunnut väärin.

Vierailija
5/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on viisi miljoonaa lääkäriä, joista useimmat ovat pätevöityneet google-menetelmällä.

Vierailija
6/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan sinne on satuilla.

Vierailija
7/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama kokemus. Laitoin lääkärille sähköpostin jossa vaadin poistamaan tiedoistani hänen itse keksimänsä oireeni. Ei kuulemma onnistunut enää muokata tietoja, vaan joutuu laittamaan pyynnön it-osastolle että poistavat virheellisen tiedon.

Nyt kulunut yli kuukausi, ja edelleen on lääkärin keksimät oireet sekä terveystalon tiedoissa että Kanta.fi tiedoissa. Ilmeisen pitkäaikainen prosessi siis kyseessä.

Pitäneekin laittaa jälleen kerran palautetta ja kysyä että milloin ihmeessä saavat tekstin muokattua. Em halua että jää sinne tietoihini kummittelemaan.

Ja huom, ko lääkäri siis itse myönsi virheensä ja pyysi anteeksi. Eli ei ole kyse siitä että minä olisin tajunnut väärin.

Potilasasiamieheen yhteys ja valitus.

Vierailija
8/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso laskusatsi vielä se, mitä tutkimuksia sinulle on tehty. Vertaa kannan tietoihin. Jos eivät täsmää, tee valitus.

Eipä nuo normi tunnustelut ja koputtelut taida laskulla näkyä.

Kättä sentään puristi kun astuin sisään. Liekö laski sen sitten tutkimukseksi.

En aio kyllä kyseisellä henkilöllä käydä. Alkaa mennä vaikeaksi kun toinenkin lääkäri on paska jolla olen käynyt kyseisessä Terveystalossa. Ei ole sentään valehdellut tekemisistään kuitenkaan.

Vierailija
9/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on viisi miljoonaa lääkäriä, joista useimmat ovat pätevöityneet google-menetelmällä.

Valitettavan usein se nykyään tuntuu tuovan saman pätevyyden kuin vuosien korkeakouluopinnot. Eivätkä THL:n käytänteetkään luo kovin valoisaa kuvaa alalla vallitsevasta moraalista / totuudenpuhumisen perinteestä.

Vierailija
10/10 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sairaalaan ja siellä katselivat Terveystalon lähetettä. Yksi lekuri sitten kuului sanovan, että katsokaapas kuka on päässyt töihin, ja hirveä naurunrähäkkä päälle. yksi totesi sitten, että taitaa olla aikamoinen työvoimapula. Ja huonoahan se palvelu siellä terveystalossa olikin. Ensin lähettivät väärään sairaalaan ja kaikkea muuta sekoilua.