Miksi naisille on tärkeää vakuuttaa että he ovat miehen puolella, vaikka miehet ovat yleisesti seksistisiä naisia kohtaan?
Miksi? Miksi naisia pelottaa sanoa sana feministi, koska yhyy, sehän on NAISasiaa ja kaiken mitä nainen ajaa pitää liittyä miehiin. Naisasiaa ei muuten ole koskaan sallittu missään, ei edes siellä missä se on sen vastustajien mukaan tarpeen.
Miksi naisille on niin tärkeää vakuuttaa että he ajattelevat miehiä ja että kyllä miestenkin ongelmia pitää ajatella joka kerta kun puhuu naisten ongelmista? Miksi nainen välttelee sanaa feministi, mutta ottaa miehensä sukunimen? Ette olekaan tasa-arvon kannalla? Miksi nimet menevät miehen kautta? Miehillä olisi mahdollisuus osoittaa etteivät ole omistushaluisia tyranneja, mutta he eivät sitä tee. :) Miksi miehet eivät tee tasa-arvon eteen uhrauksia, mutta naisilta sitä odotetaan?
Kommentit (5)
rappiollisesta feminismistä on jauhettu kohta noin 6 vuotta jatkuvasti. koko vasemmiston maailmankuva perustuu feminismiin, mitä oikein uliset siinä.
Huoh. Tyypillistä että nainen tuomitsee toisen naisen. Se ei ole öyhötystä, että mies saa aina sukunimioikeuden ja että tyttöjä abortoidaan? Se on kajahtanutta, en minä. Ykköselle siis tiedoksi.
Voi teitä raukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tyypillistä että nainen tuomitsee toisen naisen. Se ei ole öyhötystä, että mies saa aina sukunimioikeuden ja että tyttöjä abortoidaan? Se on kajahtanutta, en minä. Ykköselle siis tiedoksi.
Voi teitä raukkoja.
Missä maassa sinä asut? Minä asun Suomessa. Täällä ei abortoida sukupuolen perusteella. Täällä saa myös valita sukunimensä ihan vapaasti. Ja kyllä, sinä olet todellakin kajahtanut kun jaksat jankata tätä samaa mantraasi vuositolkulla täällä.
Voi sinua raukkaa.
Ykkönen
Sinä pilaat meidän normaalien naisten maineen tuolla öyhötykselläsi. Lopeta.