Tapasin miehen, joka haluaisi kanssani naimisiin - minä taas haluan laittaa välit poikki
Aluksi ihastuin miehen erilaisuuteen. Olen itse hyvin järkevä, tasapainoinen ja rauhallinen introvertti. Mies elää jossain ihan toisissa sfääreissä. Hän on hyvin taiteellinen ja esteettinen, uskoo henkimaailman asioihin ja muihin himmelijuttuihin. Luonteeltaan ailahtelevainen, eikä yhtään luotettava. Koen suhteen tällaisen ihmisen kanssa erittäin raskaaksi ja voimia kuluttavaksi. Itse kaipaan vain rauhaa elämääni, en mitään draamaa.
Kommentit (16)
Miehen mielestä horoskooppimerkkimme sopivat täydellisesti yhteen. Itse olen kyllä sitä mieltä, ettei meillä ole mitään yhteistä. Hänestä on alkanut paljastua myös ikäviä piirteitä. Joskus mies on kommentoinut pukeutumistani ja naisen ulkonäkö ja -muoto on hänelle hyvin tärkeä. Tulee sellainen vaikutelma, että arkipäiväistyneessä suhteessa saisin osakseni haukkumista ja vähättelyä, vaikka nyt mies on nostanut minut jalustalle ja lähestulkoon jumaloi minua. Taitaa kuulua siihen tyyppiin, joka naisen omaksi saatuaan alkaa alistaa ja kontrolloita tätä ja yrittää muokata oman tahtonsa mukaiseksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä horoskooppimerkkimme sopivat täydellisesti yhteen. Itse olen kyllä sitä mieltä, ettei meillä ole mitään yhteistä. Hänestä on alkanut paljastua myös ikäviä piirteitä. Joskus mies on kommentoinut pukeutumistani ja naisen ulkonäkö ja -muoto on hänelle hyvin tärkeä. Tulee sellainen vaikutelma, että arkipäiväistyneessä suhteessa saisin osakseni haukkumista ja vähättelyä, vaikka nyt mies on nostanut minut jalustalle ja lähestulkoon jumaloi minua . Taitaa kuulua siihen tyyppiin, joka naisen omaksi saatuaan alkaa alistaa ja kontrolloita tätä ja yrittää muokata oman tahtonsa mukaiseksi. ap
On sellaisia ihmisiä naisissakin. Paljon useammin, kuin miehissä. Miehillä vain nauran heille, kun he toivovat jotain. Naiset osaa olla paljon paskempia, jos ei toiveet toteudu. Se juoruamisen määrä siitä kumppanista!
Vastasit itse kysymyksiisi: sinä haluat laittaa välit poikki. Mikset sitten vain tee niin? Tietenkään et mene kenenkään mieliksi naimisiin - kyllähän hyvää naista moni mies saa ihan rauhassa vaimokseen HALUTA mutta ei siihen nyt tarvitse herranjumala sellaisen kanssa suostua, josta ei ole itse yhtä innoissaan! :D Jos mies vielä haukkuu ja vähättelee, ei tuossa ole mitään epäselvää. Ette sovi yhteen eikä sinulla olisi tuollainen tunne, jos olisit oikeasti rakastunut. Eteenpäin vaan.
Nyt vain mietityttää, miten päästä tyypistä siististi eroon, ettei heittäydy hankalaksi, kun tajuaa, ettei saakaan minua pihteihinsä. ap
Että tällainen itsensäkehumisketju tällä kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain mietityttää, miten päästä tyypistä siististi eroon, ettei heittäydy hankalaksi, kun tajuaa, ettei saakaan minua pihteihinsä. ap
"Pihteihinsä", inhottava sä olet. Näytät sen miehelle, miten inhottava ännmä sä olet, niin se ei enää halua sinua. Mutta ei, sinut pitää jättää kuola perääsi valuen, miettien valheellisesti loppuelämänsä ajan, miten oikea sä olisitkaan juuri hänelle ollut. Sen ajatuksen turvin sinä taas näet itsesi hyvässä valossa, vaikka olet aivan p*ska pihtinäkemyksinesi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit jo laittanut välit poikki jos oikeasti mies sinua ahdistaisi. Vaikka et sitä halua myöntääkään niin nautit miehen huomiosta ja ihastuksesta sinuun vaikka et itse häneen olisikaan ihastunut. On ihan normaalia nauttia kun joku palvoo juuri sinua. Sellainen ihminen vaan on.
Krooh näitä ketjuja joissa ap valittaa kuinka joku mies on niinku niin rakastunu meikään mut meikä niinku vaan nakkelee niskojaan ja niinku ahdistaa ihan sikana ku toinen roikkuu peräs ja tällee. Miten mä niinku hei pääsen eroon täst miehest... ahistaa iha sikana niinku. Ja tällee...
En itse sekaantuisi ainoaankaan ihmiseen joka uskoo horoskooppeihin. Totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit jo laittanut välit poikki jos oikeasti mies sinua ahdistaisi. Vaikka et sitä halua myöntääkään niin nautit miehen huomiosta ja ihastuksesta sinuun vaikka et itse häneen olisikaan ihastunut. On ihan normaalia nauttia kun joku palvoo juuri sinua. Sellainen ihminen vaan on.
Olihan se huomio ja kehuminen aluksi mukavaa, mutta mitä enemmän olen oppinut miestä tuntemaan, niin sitä pelottavammalta on alkanut tuntumaan. Pari kertaa hän on humalapäissään näyttänyt sitä toista puolta luonteestaan. Onneksi en ole tehnyt mitään nopeita ratkaisuja, vaan rauhassa katsellut tilannetta. Vaaleanpunaiset laput ovat karisseet silmiltäni ja nyt olen tosiaan huolissani siitä, miten inhottavaksi ihmiseksi mies heittäytyy, kun tajuaa, ettei saakaan minua hallintaansa. ap
Vierailija kirjoitti:
Olin erään maailmanparantajan kanssa kimpassa 2kk. Koko touhu kävi enemmän raskaammaksi mitä enemmän opin tuntemaan sitä naista. Laitoin suhteen poikki ja kerroin ettei sovita oikeasti yhteen ja turha tätä jatkaa enää. Antoi itsestään aluksi täysin väärän kuvan. Seuraavana päivänä alko tulla viesti tulvaa ja pistin estot päälle kaikkialta mistä vaan voi. Se oli tasan siinä.. Kyllä ne ymmärtää, kun ei mene viestit enää läpi missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se huomio ja kehuminen aluksi mukavaa, mutta mitä enemmän olen oppinut miestä tuntemaan, niin sitä pelottavammalta on alkanut tuntumaan. Pari kertaa hän on humalapäissään näyttänyt sitä toista puolta luonteestaan. Onneksi en ole tehnyt mitään nopeita ratkaisuja, vaan rauhassa katsellut tilannetta. Vaaleanpunaiset laput ovat karisseet silmiltäni ja nyt olen tosiaan huolissani siitä, miten inhottavaksi ihmiseksi mies heittäytyy, kun tajuaa, ettei saakaan minua hallintaansa. ap
Että tää hallintajankutus ärsyttää minua! Sut saa ilmeisesti tosi helposti hallintaansa kun vähän vain lirkuttelee. Ja on kiva. Voi voi, mieti nyt sitten siellä, miten pääset eroon hänestä eli irti hänen hallinnastaan, lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin erään maailmanparantajan kanssa kimpassa 2kk. Koko touhu kävi enemmän raskaammaksi mitä enemmän opin tuntemaan sitä naista. Laitoin suhteen poikki ja kerroin ettei sovita oikeasti yhteen ja turha tätä jatkaa enää. Antoi itsestään aluksi täysin väärän kuvan. Seuraavana päivänä alko tulla viesti tulvaa ja pistin estot päälle kaikkialta mistä vaan voi. Se oli tasan siinä.. Kyllä ne ymmärtää, kun ei mene viestit enää läpi missään.
Minua pelottaa se, kun mies tietää missä asun. Jos alkaa vainoamaan enemmän kuin pelkällä viestittelyllä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tää hallintajankutus ärsyttää minua! Sut saa ilmeisesti tosi helposti hallintaansa kun vähän vain lirkuttelee. Ja on kiva. Voi voi, mieti nyt sitten siellä, miten pääset eroon hänestä eli irti hänen hallinnastaan, lehmä.
Narsistien on helppo saada kiltit ihmiset taipumaan tahtoonsa. Sinäkin kuulut niihin ihmisiin, jotka tykkäävät nimitellä muita ja käyttä.ä henkistä väkivaltaa. Kaikki eivät ole kaltaisiasi inhottavia ilkeileviä päällepäsmäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa se, kun mies tietää missä asun. Jos alkaa vainoamaan enemmän kuin pelkällä viestittelyllä. ap
No, eikö sussa ole munaa tekeytyä inhottavaksi niin ettei mies enää halua sinua? Vai haluatko ahdistua rakastuneen miehen vainoilusta? Valinta on ihan omasi.
😁