Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun minä en halua olla vain kaveria miehen kanssa

Vierailija
29.06.2018 |

Mies on seurustellut kerran, peräti 2 kk. Mies haluaa jostain käsittämättömästä syystä olla ei-sitoutunut, vaikka pitääkin minusta. Minä en halua olla vain kavereita tämän herran kanssa. Hän on minun elämäni rakkaus, hän vei jalat totaalisen alta. Kuolen ja olen loppuikäni yksin, jos hän ei tajua, että kaveruus ei ole nyt vaihtoehto.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua miksi monet naiset olettaa että heillä on molempien puolesta oikeus päättää onko suhde kaverisuhde vai parisuhde. Minullekin on kolme kaveria suuttunut, kun en olekaan halunnut olla kuin kaveri. Pitävät pakkeja loukkauksena ja kaverisuhde ei palaa koskaan ennalleen.

Vierailija
2/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu asian päättämisestä mitään aloituksessa kylläkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat minusta (miehestä)  "hieman" arveluttavalta. - Tällainen hyvin merkittävä epätoivoisuus päästä parisuhteeseen ihastuksesi kanssa, ei ainakaan vetoa minuun, minkä Ap. ensimmäisessä viestissä kuvasit. 

Vierailija
4/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne..mies sanoi ensin että tykkää paljon ja liikaa ja se tuntuu hyvältä mutta pelottaa..parin päivän päästä ilmoitti ettei pysty olemaan mies kenelläkään..nyt kaikki mennyt hukkaan ja ei ilmeisesti enää nähdä.

Vierailija
5/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat minusta (miehestä)  "hieman" arveluttavalta. - Tällainen hyvin merkittävä epätoivoisuus päästä parisuhteeseen ihastuksesi kanssa, ei ainakaan vetoa minuun, minkä Ap. ensimmäisessä viestissä kuvasit. 

No minneköhän se ihastus sitten kuuluu haluta, ellei parisuhteeseen, vätys?

ap

Vierailija
6/8 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama tilanne..mies sanoi ensin että tykkää paljon ja liikaa ja se tuntuu hyvältä mutta pelottaa..parin päivän päästä ilmoitti ettei pysty olemaan mies kenelläkään..nyt kaikki mennyt hukkaan ja ei ilmeisesti enää nähdä.

"Ei pysty olemaan mies kellekään", tämä termi on tuttu, eihän mies ole A.S.?

ap

Vierailija
7/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Eihän vastahakoisen ihmisen kanssa voi olla väkisin parisuhteessa. Jos sitä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Haet sellaisen, joka siihen suhteeseen haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän