Mies teki minulle kauheita asioita, mutta silti takaisin. Teinkö pahan virheen?
Mies petti minua naapurin miehen kanssa ollessani raskaana. Hän vannoo, ettei ole homo ja, että teko tapahtui humalassa. Voinko kuitenkaan luottaa miehen sanaan. Toivon vain, että se naapurin mies muuttaisi pois täältä. Ap
Kommentit (13)
No kylläpäs nyt vitsin pyöräytit Ap
Vierailija kirjoitti:
😂
Minua ei kauheesti naurata ap
Vuonna 2016 tehdyssä tutkimuksessa, 20 % anonyymisti tutkimukseen vastanneista ilmoitti, että heillä on joitain homoseksuaalisia tunteita, joten sattuuhan noita joka viidennelle, että ukko kiksauttaa naapuria pep puun.
Oletko kysynyt, että laukesiko naapuri sen perään. Jos kyllä, pyydä käymään testeissä!
Miten niin teki SINULLE kauheita asioita? Eihän mies tuolla perusteella tehnyt sinulle mitään. Paitsi hedelmöityksen? Vai eikö sitäkään?
Olisitko itse kamalan tyytyväinen jos oma miehesi kävisi lykkimässä naapurin pekkaa? ap
Tuttu tarina.. yllätin ex mieheni kotoamme kun satuin pääsemään normaalia aikaisemmin töistä. Makuhuoneessa mies ratsasti tuntemattoman miehen päällä. Vieläkin muistan ukon säikähtäneen naaman kun hädissään nousi pois ratsailta ja miehen pepusta tuli ulos ulosteinen kalu. Huoneessa oli myös melko funky haju.. Nostin kytkintä samana iltana ja menin ystävättären luokse asumaan siihen saakka kun löysin oman asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse kamalan tyytyväinen jos oma miehesi kävisi lykkimässä naapurin pekkaa? ap
Ei Pekan luo kannata mennä. Se toisen naapurin ipana on kokoajan lainaamassa tiskiainetta siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Pekan luo kannata mennä. Se toisen naapurin ipana on kokoajan lainaamassa tiskiainetta siltä.
No nyt ymmärrän, miksi sitä on vain pisara jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tarina.. yllätin ex mieheni kotoamme kun satuin pääsemään normaalia aikaisemmin töistä. Makuhuoneessa mies ratsasti tuntemattoman miehen päällä. Vieläkin muistan ukon säikähtäneen naaman kun hädissään nousi pois ratsailta ja miehen pepusta tuli ulos ulosteinen kalu. Huoneessa oli myös melko funky haju.. Nostin kytkintä samana iltana ja menin ystävättären luokse asumaan siihen saakka kun löysin oman asunnon.
No huhhuh :O
Vierailija kirjoitti:
No en, mutta on kuitenkin eri luokan asia kuin SINUN pahoinpitelemisesi, raiskaamisesi, varojesi kavallus, pakottaminen, alistaminen, kiusaaminen jne.
Kyllä minä pidän tuota henkisenä väkivaltana minua kohtaan, että pitää pettää naapurin miehen lanssa. Ei ole oikein minua kohtaan. Ap
Pieni pano naapurinmiehen kanssa ei ole pettämistä. Älä tee turhasta numeroa, jos mies ei ole raskaana.