Hollanti vai Suomi?
Kommentit (6)
Hollanti on varmaan muista Euroopan maista lähimpänä Pohjoismaita monessa asiassa. Vaikka olen Ansterdamissa käynyt, niin sillä perusteella en juuri menisi vertailemaan. Ainakin Hollanti on liberaalimpi yhteiskunta kuin Suomi.
Hollanissa saa pilveä se on parempi maa
Vierailija kirjoitti:
Hollanti on varmaan muista Euroopan maista lähimpänä Pohjoismaita monessa asiassa. Vaikka olen Ansterdamissa käynyt, niin sillä perusteella en juuri menisi vertailemaan. Ainakin Hollanti on liberaalimpi yhteiskunta kuin Suomi.
ei ole liberaali. Toki siellä on periaate, että pitäkää nokkanne omissa asioissanne. Se ei perustu kuitenkaan mihnkään liberaaliin vaan vanhaan uskontoon. eniten hollannin pohjoisosa muistuttaa pohjanmaata.
Jos arvostat tilaa ja väljyyttä, valitset Suomen. Hollanti on todella tiukkaan pakattu; väestötiheys on Euroopan huippua.
Hollantilaiset ovat paljon sosiaalisempia ja kivempia. Sää on parempi ja myös kivempia kaupunkeja. Miinuksena se että ei ole oikeeta luontoa. Mutta muuten Hollanti on kiva maa. Muuttaisin mielelläni Amsterdamille. Suomessa on kaunis luonto ja revontulit. Turvallinen maa myös. Ihmiset ihan hirveitä. Eikä edes kulttuuria. Asun Suomessa ja olen todella kyllästynyt asua Täällä. Haluaisin muuttaa jonnekin muualle.
Hollanti on ihan ok. Tosin hiihtämisen ja muut talviharrastukset voi unohtaa.