Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyhjyys ja merkityksettömyys

Vierailija
28.06.2018 |

Minä en ymmärrä, miksi edes opiskelin mitään, sillä eihän minusta koskaan tullut mitään. Valmistuin, mutta en työllistynyt mihinkään. Sittemmin mielenterveys ollut vähän huonoissa kantimissa ja tullut napsittua vähän sitä sun tätä ja suhteita tullut ja mennyt. Uutteruudella ja huolellisuudella ei pitkälle pötki, jos ei ole tietyn tyyppinen. Muutos iloisesta ja tulevaisuuteen uskovasta naisesta ontoksi ihmisraunioksi on ollut nopeaa. Kuka minä edes olen. Nyt otan rennosti ja elän kuin viimeistä päivää sen lyhyen jakson, joka minulla on enää jaksamisen puitteissa käytössä. Joitain ei vain ole tarkoitettu elämään tässä elämässä. En ole hyödyksi kenellekään. Olen mitäänsanomaton hyväksikäytetty herkkä hiiri 🐀. Se minä olen. En luota enää mihinkään enkä kehenkään. Yksi mies on koittanut tehdä tuttavuutta minun kanssani, mutta kun en vaan pysty luottamaan. Olen rikki, yksin ja epäluuloinen. Uskon, että minulle halutaan vaan pahaa. Muita? 🔺

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitsisi paljoa. Vain vähän pysyvyyttä ja turvaa.

ap

Vierailija
2/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukselta kuulostaa. Hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikuti Uikuti. Vali Vali.

Vierailija
4/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikuti Uikuti. Vali Vali.

Tuliko hyvä mieli?

Vierailija
5/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
6/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen akateeminen pitkäaikaistyötön ja avioerokin uhkaa.

mutta eipä tässä ihmeempiä. netti tarjoaa mukavasti sisältöä elämään

ja onhan tuolla kesä.

Vierailija
7/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
8/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, on muitakin.

Ei ole mitään ja vaikka olisikin se ei tunnu missään

Vierailija
9/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee pelaa tietokonepelejä :) Tai opettele vaikka neulomaan. Why so serious?

Vierailija
10/10 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla sama tilanne, ero tuli talvella, jäin tyhjän päälle. Tutkinto jäi kesken masennuksen vuoksi; tosin olin jo ajat sitten päättänyt, että jos pitkä liitto loppuu, loppuu minunkin elämäni.

Olen vielä viivytellyt ja tehnyt tässä kevään aikana juttuja, joista on ollut minulle iloa (matkustanut jne.), mutta nyt rahat alkavat olla finaalissa ja tulevaisuus on synkkä. Ikääkin on jonkin verran, eli siltäkään osin ei enää näytä valoisalta. Odotettavissa on vuosien työttömyys ja yksinäisyys ja lopulta surkea eläke. Ei nappaa.

En luota keneenkään, tosin en kuvittele, että kukaan minulle haluaisi pahaa, kunhan olen saamaton väliinputoaja. Aina ei voi voittaa, eikä varsinkaan minun luonteellani.

Elämällä ei ole tarkoitusta, eikä universumia kiinnosta pätkääkään, joten itse meistä kunkin on päätettävä, mitä tällä olemassaolollanne teemme, ja minun osaltani kiitos riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän