Jättäjän tuska
Olen miettinyt eroa jo kolme vuotta. Ja jo sitä ennenkin se on käynyt mielessä. Mulla on hyvä mies. Kiltti, osallistuva, tukee ja seksi on hyvää silloin kun sitä on. Ja silti mietin eroa. En pääse ajatuksesta irti. Minusta ei ole tekemään lopullista päätöstä yksin. Entä jos kadun. Mies ei halua erota.
Kommentit (7)
Minkä ikäinen olet?
Ilmeisesti elämässäsi on jokin tyhjiö ja kaipaisit vipinää, uusiutumista, intohimoa elämääsi. Enkä tarkoita nyt seksiä, treffailua ym. vaan ihan muuta intohimoa.
Mietipä Robinin biisiä "Kipinän hetki". Käsittäisin, että etsit tiedostamattasi jotakin tuollaista, mutta liität sen parisuhteeseen.
Näin vanhempana ihmisenä olen ymmärtänyt, että nuorempana miehet, jotka olivat mielestäni kilttejä, he eivät syttyttäneet. Elämää oli vielä elämättä ja tietynlaista draamaa kokematta. Jos nuorempana olisi ollut tällainen elämänkokemus takana kuin nyt vähän yli 50 -v:nä, olisin ollut onnesta mykkyränä muutaman nuoruudenaikaisen miehen tavatessani.
Eli mieti tarkkaan, millä tolalla elämäsi muut osa-alueet ovat ennenkuin päätät lopullisesta erosta. Tulevasta ei tiedä, voihan olla, että et kadu, mutta voi olla myös, että kadut vielä joskus. Vaikka olet miettinyt eroa jo kolme vuotta, harkitse vielä elämäsi kokonaisuus. <3
Vielä viestin 3 kirjoittaja tässä: Oletko yrittänyt viritellä miehesi kanssa jotakin tekemistä, josta saisit yllättävää energiaa ja kipinää suhteeseenne? Eli mitä olet tehnyt suhteenne eteen tai mitä olette molemmat tehneet suhteenne eteen? Oletko puhunut asiasta miehellesi?
Olen nelissäkymmenissä. Suhdetta on lämmitelty ja tekemistä keksitty, mutta ongelma taitaa olla osittain se, että minä olen se joka tekee kaiken suhteen eteen, joka saralla. mies tulee ja osallistuu, mutta ei ole aloitteellinen. Hänelle riittäisi tasainen perusarki, päivästä toiseen sama. Itsestä tuntuu, että kuolen pystyyn. olen sitten keksinyt kaikkea kivaa harrastusta, panostanut uraan ja mennyt ystävien kanssa. mutta ei se riitä.
Haluaisin että riittäisi!! Enemmän kuin mitään muuta. mutta en pääse tästä ahdistavasta tunteesta ja eron vatvomisesta. ap
Samassa liemessä ryven minäkin. Tämä on kuluttavaa. En halua olla yksin lopun ikääni, mutta en halua olla tässä suhteessakaan. Tai mitä jos haluankin, mutta olen vain jotenkin väliaikaisesti sekaisin (vuosikausia väliaikaisesti...)?