Mitä ajattelet aikuisesta yli 18 vuotiaasta ihmisestä joka uhkaa suutuspäissään polttaa toisen ihmisen talon?
Minä en voi ymmärtää ihmisiä.
Mä olen joskus noin sanonut. En ollut aikeissa polttaa oikeasti. Halusin vain pelotella ja suutuspäissään tuli lipsautettua.
Kuitenkin mulla on vielä tänä päivänä noilla ks. Seuduilla hullun maine.
En tajua ollenkaan tuo vakava uhkaus, mutta kyllähän ihmiset sanovat suutuspäissään kaikkea.
Mä olin tuolloinen 20v.
Nyt ikää 48v.
T. M48
Kommentit (8)
Ajattelen, että en halua tuollaista ihmistä tuttavapiiriini. Vaikuttaa epävakaalta ja impulsiiviselta, ei kykene hallitsemaan tunteitaan. Vaikka ne eivät talonpolttamiseen purkautuisikaan, niin nyrkkiä voi odottaa saavansa milloin hyvänsä.
Toivoisin, että tuollainen ihminen suuttuisi vaikka verotoimistolle tai hallitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Hullu. Ihminen, joka edes pelotella tollasella on sairas enkä haluaisi olla lähelläkään tuollaista ihmistä.
T. N21
Aktiivimalli on sairas
Pitäisin tyyppiä vaarallisena sekopäänä, jota haluan välttää. Tosin jos ihminen on nuori eikä seuraavien vuosien aikana tee enää mitään vastaavaa ja käyttäytyy vain, saatan lopulta laittaa hetkellisen mielenhäiriön piikkiin ja unohtaa. Mutta eihän tuo normaalia käytöstä ole.
Hullu. Ihminen, joka edes pelotella tollasella on sairas enkä haluaisi olla lähelläkään tuollaista ihmistä.
T. N21