Miksi olet työelämässä, jos olet kateellinen työttömien ajasta?
Siitähän tässä työttömien halveksunnassa on kyse. Teillä ei ole aikaa kuten työttömillä ja sitten kateellisina siitä jauhatte kaikenmaailman lusmujuttuja ymsp vaikka oikeasti itsekin haluaisitte yhtä paljon aikaa toteuttaa itseänne.
Kommentit (3)
Siksi, että haluan enemmän rahaa itselleni. Mielestäni teen rankkaa työtä ja minulta viedään kohtuuton viipale siitä päältä kaikenlaisen sakin elättämiseen. Pitää elättää lapset ja mummelit isoilla eläkkeillä. Nämä vielä just ja just kestää, mutta sitten päälle vielä lusmuilevat työikäiset.
Miksen anna työtäni pois? Minusta ajattelusi on omituinen. Tietenkään en anna, koska haluan saada tekemistä ja enemmän rahaa. Miksi sinä koet oikeudeksi notkua minun niskassani taloudellisesti? En halua maksaa sinulle..
Itse omalla kohdallani en voi todellakaan uskoa että kukaan tervejärkinen voisi olla kateellinen työttömälle yhtään mistään.
Itselleni työ merkitsee paljon. Jo itsekunnioituksen kannalta. Olisi kauheaa joutua jonkun Kelan tai sossun armoille ja kerjäläiseksi. Luulisi todellakin että jokainen jolla alkeellisintakaan järkeä on, on samaa mieltä.
Ehkä joku on tyytyväinen (ja onkin!) olemaan häviäjä ja syrjäytynyt. Sellaisella ihmisellä on todella pahoja trumoja oman itsensä kanssa. Ja tänän sanon täysin vakavissani. Uskon että moni voi vahvistaa.
En ole kateellinen. Vihaan lusmuilevia työttömiä. Juhlin jokaista kiristystä ja leikkausta tukiin ostamalla pullon shampanjaa itse tienatuilla rahoilla.