Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan väärää miestä

Vierailija
25.06.2018 |

Vietettiin juhannusta samassa porukassa ja nyt ärsyttää kun en saa häntä mielestäni. Täysin mahdoton tilanne, niin monta syytä miksi en saisi haluta häntä. Mitä tehdä? Muilla samoja ongelmia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua niin kauan kuin haluttaa, kunhan mitään todellista ei tapahtu. Kyllä se ajan myötä sitten laantuu. Voimia

Vierailija
2/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan työkaveria. Voi että ahdistaa. Haaveeksi jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa paatissa keikutaan.

Vierailija
4/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan työkaveria. Voi että ahdistaa. Haaveeksi jää.

Sam täällä. Tosin kerran ollaan jo päästy samaan sänkyyn.

Vierailija
5/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietettiin juhannusta samassa porukassa

Toivoin, että olisit puhunut minusta, mutta olinkin Jussin yksin kotona.

Vierailija
6/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halua niin kauan kuin haluttaa, kunhan mitään todellista ei tapahtu. Kyllä se ajan myötä sitten laantuu. Voimia

Ei pääse laantumaan kun niin usein nähdään ja vaikuttaisi muiden silmään oudolta jos alkaisin yhtäkkiä vältellä häntä. Mies itse vuoroin flirttailee ja jäätyy, tuntuu että tilanne on hänellekin vaikea eikä tiedä miten päin olisi. Kylmää ja kuumaa vuoron perään.

Vierailija
7/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu ennen näin paljon heikkoutta. Silloin kun sitouduttiin niin sitouduttiin, muuten tuli isäntä kirveen kanssa ja pisti kaiken pillun päreiksi.

Vierailija
8/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse laantumaan kun niin usein nähdään ja vaikuttaisi muiden silmään oudolta jos alkaisin yhtäkkiä vältellä häntä. Mies itse vuoroin flirttailee ja jäätyy, tuntuu että tilanne on hänellekin vaikea eikä tiedä miten päin olisi. Kylmää ja kuumaa vuoron perään.

Ai mies flirttailee takasin. Luulin että oli yksipuolista sinulta. No siinä tapauksessa väisty ja jätä hänet rauhaan flirttailemaan seuraavalle naikkoselle.

Ansaitset parempaa.

Vierailija
9/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan miestä jota en saa. Sillä välin kun odotan häntä, leikin väärän kanssa :D Nimittäin se ketä en saa, on minulle oikea, häntä rakastan :D 

Vierailija
10/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mies flirttailee takasin. Luulin että oli yksipuolista sinulta. No siinä tapauksessa väisty ja jätä hänet rauhaan flirttailemaan seuraavalle naikkoselle.

Ansaitset parempaa.

Olisi helpompaa jos olisikin yksipuolista. Mies on oikeastaan se aktiivinen osapuoli, itse yritän vain pysyä housuissani ja varoa ettei muut huomaisi miten paljon haluan häntä. Luulen että mies nauttii härnäämisestäni, vaikka siitä tuleekin hänelle huono omatunto ja pelkää ehkä menevänsä vahingossa liian pitkälle.

Joka kerta kun näen häntä päätän että tällä kertaa hän ei onnistu. Alkuun se aina toimiikin, mutta loppujen lopuksi hän saa kuitenkin haluni heräämään. Olen niin kyllästynyt tähän.

Vierailija
11/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playeri. Pysy kaukana. Sillä hetkellä kun sä paljastat kiinnostuksesi ja halusi, miestä ei enää kiinnosta.

Vierailija
12/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaverin tyttöystävä oli ensimmäistä kertaa mukana meidän bileissä ja... kaverin muijaa ei vaan saa haluta.

Vierailija
13/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa aina halunnu täysin väärää miestä. Yksi kaveripiirissä on sinkkuna ollut vuosia ja kaikki asiat kunnossa ja ei juo kun pari kolme kertaa vuodessa ja ei säädä ja pelleile. Komeakin on. Nyt olen vasta alkanut ymmärtämään häntä ja oikeastaan huomannut hänet. Hän kerran pyysi minut ulos ja annoin aika tylysti pakit, vaikka ei oikeastaa ollut syytä ja se on vaivannut minua pitkään. Viimeaikoina on ollut häitä ja juhlia missä ollaan kaikki oltu, niin olen katsellut häntä kuinka hienosti hän kohtelee muita ja puhuu ihmisistä.

Ollaan tunnettu yli 10 vuotta ja nyt alkanut huomaamaan häntä. Nyt oli juhannusuhäät yhteisellä ystävällä ja juttelin hänen kanssaan ja aidosti meni kylmät väreet kun hän puhui. Hänen silmissään on sellainen surullinen katse ja jotenkin hän on epävarma itsestään, vaikka ei tarvitse olla. Hyvin pukeutunut ja on komea. Ei hän yritä mitään eikä yrittänyt iskeä ketään. Pari muutakin naista siellä katsoi häntä ja toinen naisista oli itse varattu, mutta sanoi että miten tollanen voi olla sinkku. Hänestä jotenkin huokuu yksinäisyys ja surullisuus vaikka tuskin asiat niin hänellä on, mutta kyynel tuli silmään, kun hän auttoi erästä vanhaa miestä taxiin ja laittoi rullatuolin takaosaan ja he halasivat ja tämä vanha mies sanoi, että olet upea ihminen. Juttelin hänen kanssaan vielä pitkään illalla ja koko aika oikeasti toivoin että ottais kiinni. Mietin siinä että pyydän itse hänet ulos, mutta en kehdannut.

Vierailija
14/14 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa aina halunnu täysin väärää miestä. Yksi kaveripiirissä on sinkkuna ollut vuosia ja kaikki asiat kunnossa ja ei juo kun pari kolme kertaa vuodessa ja ei säädä ja pelleile. Komeakin on. Nyt olen vasta alkanut ymmärtämään häntä ja oikeastaan huomannut hänet. Hän kerran pyysi minut ulos ja annoin aika tylysti pakit, vaikka ei oikeastaa ollut syytä ja se on vaivannut minua pitkään. Viimeaikoina on ollut häitä ja juhlia missä ollaan kaikki oltu, niin olen katsellut häntä kuinka hienosti hän kohtelee muita ja puhuu ihmisistä.

Ollaan tunnettu yli 10 vuotta ja nyt alkanut huomaamaan häntä. Nyt oli juhannusuhäät yhteisellä ystävällä ja juttelin hänen kanssaan ja aidosti meni kylmät väreet kun hän puhui. Hänen silmissään on sellainen surullinen katse ja jotenkin hän on epävarma itsestään, vaikka ei tarvitse olla. Hyvin pukeutunut ja on komea. Ei hän yritä mitään eikä yrittänyt iskeä ketään. Pari muutakin naista siellä katsoi häntä ja toinen naisista oli itse varattu, mutta sanoi että miten tollanen voi olla sinkku. Hänestä jotenkin huokuu yksinäisyys ja surullisuus vaikka tuskin asiat niin hänellä on, mutta kyynel tuli silmään, kun hän auttoi erästä vanhaa miestä taxiin ja laittoi rullatuolin takaosaan ja he halasivat ja tämä vanha mies sanoi, että olet upea ihminen. Juttelin hänen kanssaan vielä pitkään illalla ja koko aika oikeasti toivoin että ottais kiinni. Mietin siinä että pyydän itse hänet ulos, mutta en kehdannut.

No mutta mikä ihme sua estää, jos olette molemmat vapaita? Pus kii vaan ennen kuin hän löytää toisen ja sitten on myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme