Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä teen????

Mikaela
25.06.2018 |

tutustuin tyyppiin, joka on ammatiltaan poliisi, mutten tavatessamme tiennyt, kun törmäsimme siviilissä. Tyyppi halusi mun numeron ja seuraavana päivänä tuli jo eka treffikutsu. Vasta treffeillä selvisi, että poliisin kanssa istun dinnerillä. Heti samalla hetkellä fiilikset laski.

Tyyppi on komea, mutta en ikinä uskaltais seurustella komean poliisin kanssa. Varmasti pettäis ja jättäis. On pyytänyt uusille treffeille, mutta onneksi kesäloma niin ei tarvitse nähdä pian uudelleen.

Onko täällä porukkaa joilla kokemuksia poliiseista? pettävätkö? ovatko oikeasti rehellisiä ja luotettavia?

koska kyllä tääkin tyyppi sai naisilta katseita ekoilla treffeillämme.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö naiset oikeasti näin paljon olettamuksia pelkän miehen ammatin perusteella?

Oletko nyt ihan tosissasi?

Vierailija
2/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen olisi? olen tosissani ja tod.näk. en saa täältä tsemppiviestejä ja apuja, vaan ilkeitä ja turhia kommentteja. 

Vierailija
4/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa. Sinun kaltaistesi kannattaa katsella rumia, köyhiä, työttömiä ja alkoholisoituneita kilttiksiä. Ne ei petä, kun kukaan muu ei pidä niistä.

Vierailija
5/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sinä ammatin kanssa seurustele vaan ihmisen. Jos hänessä on muutakin kiinnostavaa kuin ulkoinen olemus niin kannattaa jatkaa tutustumista! Eihän se vielä mihinkään sido. Pettureita löytyy joka ammattialoilta, turha jumittua juuri poliisin ammattiin.

Vierailija
6/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Se tarkkailee sua rikosten varalta ja laittaa vankilaan, jos esim. kävelet punaisia päin. 

Vierailija
7/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä tiedän 3 poliisia jotka on pahoinpidellyt kihlattujaan.

Vierailija
8/8 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suhde ei ole turvassa, joten kannattaa olla ihan itsekseen vaan.