Totesin, että vaikka mulla on parikymmentä kiloa ylipainoa, niin mulla on aika kiva pylly
Se on pyöreä, eikä roiku. Vielä, kun pääsen ylimääräisestä läskistä eroon, niin mun kroppa olis täydellinen.
Kommentit (9)
M kirjoitti:
Entäs tissit? Onko isot, kiinteät, pystärit?
On ne ihan kivat. Pylly vaa o kivempi.
Ap
Jos painoa tippuu parikymmentä kiloa ilman treenausta alkaa takapuoli roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos painoa tippuu parikymmentä kiloa ilman treenausta alkaa takapuoli roikkumaan.
Treenaan pari kertaa viikossa. Pitäis kattoo vaan syömiset kuntoon.
Ap
Ylipainoine joka kehuu omaa persettään on kuin työtön kehuis kun hänellä on kaikki perjantait vapaita.
Minunkin vaimollani taitaa olla normien mukaan ylipainoa, mutta siitä huolimatta universumin paras peppu!
Tykkään vaimon pyöreästä pyllystä, se on juuri oikean kokoinen ja muotoinen - ihana!
Ei kai vaan aloittaja ole vaimoni, joka on ruvennut käymään pari kertaa viikossa salilla? Olenkin vähän huolissani, ettei nyt vaan jumppaa ja tsemppaa sitä upeaa pyllyään miksikään lättänäksi tai kuopalla olevaksi pikkupoikien pepuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vaimollani taitaa olla normien mukaan ylipainoa, mutta siitä huolimatta universumin paras peppu!
Tykkään vaimon pyöreästä pyllystä, se on juuri oikean kokoinen ja muotoinen - ihana!
Ei kai vaan aloittaja ole vaimoni, joka on ruvennut käymään pari kertaa viikossa salilla? Olenkin vähän huolissani, ettei nyt vaan jumppaa ja tsemppaa sitä upeaa pyllyään miksikään lättänäksi tai kuopalla olevaksi pikkupoikien pepuksi.
En oo :D en oo naimisis :D
Ap
Eli säkki päähän, tyyny suuhun, selkä notkolle ja per se ylös.
Ei muuta kuin takaapäin louskuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli säkki päähän, tyyny suuhun, selkä notkolle ja per se ylös.
Ei muuta kuin takaapäin louskuttamaan.
Miks säkki?
Ap
Mulla sama.
Kymmenen-viistoista kg ylipainoa.
Tiirailen usein peilistä pyllyäni.Se on pyöree ja muhkea.Tykkään siitä,en välitä vaikka se olisi muiden (jopa mieheni) mielestä läski ja liian hyllyvä.Ollaan ylpeitä muhkeasta pyllystämme! ;)