Vihaan itseäni kun en saa erästä miestä mielestäni!
Miksi pitää olla tällainen, miksi en vaan voi unohtaa?! Miksi pitää joka ilta viimeisenä ja joka aamu ensimmäisenä ajatella häntä, miksi en vaan unohda kuten hän on selvästikin unohtanut minut?!
Mitä mun pitää tehdä, että saan sen pois mielestäni??
Kommentit (24)
Aika lieventää, laimentaa ja loiventaa, vaikka tähän nyt joku hyppää kuitenkin sanomaan, että 54 vuotta ajatellut jotain ihmistä joka aamu ja ilta.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin väsyneitä. Kaikille neuvoksi, kertokaa nämä fantasiat puolisolle jotta hän voi nostaa kytkintä. Ap. ja kumppanit ei ole parisuhdematskua.
No ei sulla olisi mitään vinkkiä miten saan itsestäni parisuhdematskua? Et uskokaan kuinka paljon tahtoisin sitä itsekin! On todella turhauttavaa ja raastavaa haikailla ja haaveilla mahdottomuudesta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin väsyneitä. Kaikille neuvoksi, kertokaa nämä fantasiat puolisolle jotta hän voi nostaa kytkintä. Ap. ja kumppanit ei ole parisuhdematskua.
No ei sulla olisi mitään vinkkiä miten saan itsestäni parisuhdematskua? Et uskokaan kuinka paljon tahtoisin sitä itsekin! On todella turhauttavaa ja raastavaa haikailla ja haaveilla mahdottomuudesta.
Ap.
Miksi se on mahdottomuus?
Vierailija kirjoitti:
Aika lieventää, laimentaa ja loiventaa, vaikka tähän nyt joku hyppää kuitenkin sanomaan, että 54 vuotta ajatellut jotain ihmistä joka aamu ja ilta.
Mä olen odottanut sitä laimenemista jo tosi kauan... välillä on ollut pitkiä aikoja, etten ole ajatellut häntä ollenkaan, mutta aina, siis AINA se palautuu mieleen ja tuntuu, että joka kerta vain voimakkaammin. Haluaisin vain jo unohtaa ihan kokonaan.
Ap.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Miksi se on mahdottomuus?
Se juna meni jo... Eikä toista näytä enää millään tavalla kiinnostavan, kun ei edes vastaa mitä kuuluu -viestiini...
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet sängylle pötköttelemään ja laitat porkkanan pyllyyn. Siinä sitten rentoudut ja hengittelet syvään ja kanavoit hyviä viboja ja energioita itseesi. Tällä tavalla unohdat tuon miehen. On ns mindfullnes harjoitus.
Ei ole porkkanoita. Next?
Ap.Onko grillimakkaroita juhannuksen jäljiltä? Älä kuitenkaan laita sinne aromipesään mitään jauhomakkaroita ettei tule hiiva.
Ei ole sitäkään :(
Ap.
Mulla olis jääkaapissa Preussin Peteriä, on lihaisa ja kapea soiro kylläkin. Tuutko hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
54 vuotta 😂
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo... Eikä toista näytä enää millään tavalla kiinnostavan, kun ei edes vastaa mitä kuuluu -viestiini...
Ap.
Otat uuden ja paremman?
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Otat uuden ja paremman?
Ei auttanut...
Nyt en enää tiedä itkiskö vai nauraisiko. :’D
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellut samaa henkilöä 17 vuotta joka päivä vaikka ei olla vuosikausiin puhuttu.
Kyllä se tunne laimenee, usko vaan. Näetkö ihastustasi jatkuvasti? Pystyisitkö olemaan näkemättä?
Minä olen ollut jo vuoden ihastunut työkaveriini. Nyt kun on pidempi tauko näkemisessä, en ole häntä edes ajatellut päivittäin.
Jätin jopa aviomieheni vaikka tiesin etten saa ihastustani. En voinut elää enää valheessa, koska tunsin niin voimakkaasti tätä toista miestä kohtaan. Luotan että joskus saan tuntea samoin vielä uudelleen ja että saan siihen myös vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tunne laimenee, usko vaan. Näetkö ihastustasi jatkuvasti? Pystyisitkö olemaan näkemättä?
Minä olen ollut jo vuoden ihastunut työkaveriini. Nyt kun on pidempi tauko näkemisessä, en ole häntä edes ajatellut päivittäin.
Jätin jopa aviomieheni vaikka tiesin etten saa ihastustani. En voinut elää enää valheessa, koska tunsin niin voimakkaasti tätä toista miestä kohtaan. Luotan että joskus saan tuntea samoin vielä uudelleen ja että saan siihen myös vastakaikua.
En mä näe ollenkaan... Paitsi somessa. Yritän olla katsomatta sen profiilia ja hylkäsin jopa kaveripyynnöt... Ei se vaan tunnu auttavan vaikka kuinka yritän ignoorata.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meet sängylle pötköttelemään ja laitat porkkanan pyllyyn. Siinä sitten rentoudut ja hengittelet syvään ja kanavoit hyviä viboja ja energioita itseesi. Tällä tavalla unohdat tuon miehen. On ns mindfullnes harjoitus.
Ap.Onko grillimakkaroita juhannuksen jäljiltä? Älä kuitenkaan laita sinne aromipesään mitään jauhomakkaroita ettei tule hiiva.
Ap.
Jos haet metsästä jonkun kepukan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54 vuotta 😂
... no, kuinka pitkään sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Jos haet metsästä jonkun kepukan?
Taidan mennä köyden kans sinne metsään
Ap.
Tuore tai vähän mädisoitunut valkosipuli tai purjo voi olla hyvä.
Mutta jos mongerrat jotain häirintää miehen perässä kuten ns. Kusimaamat, itkua tulee lisää. Eli kannattaako siis ärsyttää itselleen lisää piimää honsuihin ja napalmia, tunkea sokoksen mieten tuoksuosastolle vain heitettäväksi sieltäkin ulos.
Ja mikäli oikeasti haluaisi jotain, toiset fiksummin toimivat kun eli osaavat kommunikoida eivätkä pyöri ja kieri itsesäälissä edes joulun kuolaamassa miehen nimeä radioon sängyssä selällään. ja haise pahalle.
Kusinaamasta tulee myös keskeltäkin kuiva kun se kärähtää. Ja se lemu on paha.
.
Vierailija kirjoitti:
Tuore tai vähän mädisoitunut valkosipuli tai purjo voi olla hyvä.
Mutta jos mongerrat jotain häirintää miehen perässä kuten ns. Kusimaamat, itkua tulee lisää. Eli kannattaako siis ärsyttää itselleen lisää piimää honsuihin ja napalmia, tunkea sokoksen mieten tuoksuosastolle vain heitettäväksi sieltäkin ulos.
Ja mikäli oikeasti haluaisi jotain, toiset fiksummin toimivat kun eli osaavat kommunikoida eivätkä pyöri ja kieri itsesäälissä edes joulun kuolaamassa miehen nimeä radioon sängyssä selällään. ja haise pahalle.
Kusinaamasta tulee myös keskeltäkin kuiva kun se kärähtää. Ja se lemu on paha.
.
Nyt oli vähän liian extreme kultturellia mulle, joten meni hiukan ohi. Mutta pointti oli vissiin, että ei kannata paskoa housuun?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellut samaa henkilöä 17 vuotta joka päivä vaikka ei olla vuosikausiin puhuttu.
Miksi? Oliko teillä jotain sutinaa silloin vaiko muuten vaan ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54 vuotta 😂
Niin tärkeää vielä uudella viestillä huomauttaa kuinka hauska tuo 54 vuotta oli.