Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te hyvätuloiset, kuvitteleeko teininne olevansa rikas?

Vierailija
24.06.2018 |

Me ollaan miehen kanssa työläisperheistä molemmat lähtöisin, mutta sitten opiskelimme ja saimme molemmat hyvätuloisen ammatin. Perheen teini kokee olevansa rikkaasta perheestä, ja tänäänkin kun toimme hänelle Tuurista parinkympin kesäkengät, kelpasi kyllä, mutta teomo sanoi, että olisi mielummin ottanut Guccin kengät, kun niitä hyvin toimeentulevat idolinsakin käyttävät. Moneen kertaan on tahkottu asiasta, että rikkaus ei ole synnynnäistä, ja että tulojen eteen pitää tehdä töitä. Ei mene perille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

teomo = teini

Vierailija
2/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen teini? Onko kesäduunissa ja paljonko palkka? Eikö ole koskaan ihmetellyt palkkansa pienuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvittele (kukaan kolmesta). Pienenä luulivat meidän olevan köyhiä, kun ostettiin tavaroita kirpparilta ja muutenkin mietittiin tarkkaan mihin rahoja käytetään. Teininä ovat saaneet budjetit, joilla pitää pärjätä ja heti kun ovat alkaneet tienata, ovat joutuneet kustantamaan omia ostoksiaan.

Silti rahaa on ollut sen verran, etteivät varmasti tajua millaista olisi, jos perhe olisi tosi köyhä.

Vierailija
4/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama tilanne meillä. Tuntuu että jätkälle 100e on sama kuin normaalille ihmiselle 10e. Ärsyttävää, on kyllä tehnyt kesät töitä ja talvella ei mitenkään hirveesti sponsoroida, mutta sitten tulee mummo ja antaa vähän salaa rahaa, ja muutenkin sellainen yleinen kuvitelma elämästä ja olemisesta on niin LEUHKAA, ja voi vuttu se oksettaa minua.

Vierailija
5/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini tietää olevansa rikas. Peri isoäitinsä ja on saanut 5 vuoden ajan tehdä päätöksiä siitä, miten omaisuuttaan hoidetaan. Toki maistraatti ottaa kantaa siihen, että rahaa ei saa tuhlata, mutta osakekauppoihin eivät ota kantaa.

Vierailija
6/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tiputus arjen realiteetteihin tapahdu viimeistään kun muuttaa kotoa ja täytyy kaikki hoitaa itse, ellei sitten vanhemmat ole koko ajan vippaamassa rahaa .

Vierailija
7/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen teini? Onko kesäduunissa ja paljonko palkka? Eikö ole koskaan ihmetellyt palkkansa pienuutta?

Mun LEUHKA teini saa n. 2500e/kk kesäduunista palkkaa, joten eipä ole ihmetellyt palkkansa pienuutta. On kyllä ahkera tekemään töitä, joten sen puolen asenteessa ei ole mitään vikaa. Muuten on.

terv. ohis

Vierailija
8/8 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule. Yritän tuputtaa merkkijuttuja mutta ne ovat kuulemma noloja. Koska muillakaan ei ole. Mun lapset haluavat sulautua massaan. Elämässä on kuulemma tärkeämpiäkin juttuja. Ookoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi