En ymmärrä hiljentymisretriittejä.
Eikö sitä voi olla kotona hiljaa? Säästyy rahatkin johonkin oleellisempaan, esim. kaljaan.
Kommentit (9)
Onneksi jokainen voi ihan itse valita miten vapaa-aikansa viettää :)
Minä en ymmärrä miksi pitää ostaa kaljaa. Kun hanasta saa käytännössä ilmaista juotavaa.
Olin kerran hiljaisuuden retriitissä. Oli ihanaa, pystyi olemaan seurassa mutta ei paineita puhua mitään. Ei puhelinta, pääsi pois kotoa keskelle ei mitään. Tuli luettua kirjoja pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran hiljaisuuden retriitissä. Oli ihanaa, pystyi olemaan seurassa mutta ei paineita puhua mitään. Ei puhelinta, pääsi pois kotoa keskelle ei mitään. Tuli luettua kirjoja pitkästä aikaa.
Kotonakin voi lukea ja laittaa puhelimen kiinni. Älytöntä matkustaa johonkin olemaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi pitää ostaa kaljaa. Kun hanasta saa käytännössä ilmaista juotavaa.
No ei sen kaljan tarkoitus ole janon sammuttaminen vaan kännin vetäminen. Se ei onnistu hanavedellä.
Itse en ymmärrä pyhiinvaellukselle menoa jonnekin hiton kuuseen ulkomaille. Yhtä hyvin voi lähteä kotovesta ja kävellä 200 km johonkin suuntaan.
En ymmärrä, miksi ihmiset ylipäätään poistuvat kotoaan, koska kaiken olennaisen voi tehdä kotona...
Typerä aloitus kun ap:llä ei oo mitään aikomustakaan ymmärtää asiaa.
Minä en ainakaan pysty olemaan hiljaa (missään), jos juon kaljaa.