Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa ostaa itselleen lobotomian?

Vierailija
24.06.2018 |

Elämää kestäisi paremmin jos aivot toimisivat huonommin. Joten lobotomia olisi hyödyllinen. Mistä sellaisen saa? Virosta, Venäjältä, Intiasta? Mielestäni on virhe että lobotomia on laiton ja se pitää maksaa omista rahoista. Lobotomia olisi todella hyödyllinen juttu todella monelle ihmiselle, koko yhteiskunnalle. Joten lobotomian tulisi olla osa julkisia terveyspalveluita, terveyskeskusten tulisi tarjota sitä ilmaiseksi. Turha pitää ihmisiä loppuikänsä kärsimässä epäinhimillisen paljon kun sitä kärsimystä voitaisiin helposti lievittää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on toisinaan kyllä todella masentavaa luettavaa.

Vierailija
2/4 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen pitkä terävä pistopuukko tms. ja ujutat sen tuosta nenäontelon katosta viistosti ylös ja taakse ja heiluttelet vähän eteen ja taakse niin katkeaa ne aivopuoliskoja yhdistävät radat. Näinhän se ennen hyvään aikaan tehtiin. Googleta vielä kuitenkin vähän anatomiaa, ettet mitään valtimoa puhkaise samalla. Good luck!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sellainen pitkä terävä pistopuukko tms. ja ujutat sen tuosta nenäontelon katosta viistosti ylös ja taakse ja heiluttelet vähän eteen ja taakse niin katkeaa ne aivopuoliskoja yhdistävät radat. Näinhän se ennen hyvään aikaan tehtiin. Googleta vielä kuitenkin vähän anatomiaa, ettet mitään valtimoa puhkaise samalla. Good luck!

Miksi mä nauroin kun mä luin tämän? Aivan kauheeta.

Vierailija
4/4 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pössyttely!

Ajaa saman asian, etkä itse edes huomaa muutosta.