Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi jaksaa kiinnostuneena kuunnella miehen juttuja päivästä toiseen?

Vierailija
23.06.2018 |

Tilanteessa jossa miestä ei ollenkaan kiinnosta panna minua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette yhdessä kun kumpaakaan ei kiinnosta?

Vierailija
2/6 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette yhdessä kun kumpaakaan ei kiinnosta?

Miestä kiinnostaa - puhua mulle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies puhuu, saarnaa, paasaa, luennoi ja esitelmöi.

Jos haluaisin sanoa jotain, hän puhuu päälle kahden ensimmäisen sanan jälkeen. Hän kun kuulemma tietää, mitä aion sanoa.

Harmittaa. Kaipaisin kovasti kuulluksi tulemisen tunnetta. Ja olen kyllä kertonut sen miehelle.

Jos totta puhutaan, en itsekään ole viime aikoina jaksanut kuunnella häntä, olen vain hiljaa ja katson kellosta aikaa. 5-8 minuuttia yleensä riittää ja puhe on ohi. Mies poistuu huoneesta muihin puuhiin eikä odotakaan, että olisin mitenkään kommentoinut mitään. Tai osoittanut kuulleeni.

Ja ennenkuin joku ehtii kommentoida, niin eihän meillä muutenkaan hyvin mene. Sietämistä puolin ja toisin. Joko ohimenevää, tai sitten tämä suhde päättyy jossakin vaiheessa.

Vierailija
4/6 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut asian niin, että en kuuntele kenenkään miehen juttuja jos en jaksa. Helppoa.

Vierailija
5/6 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jossain määrin edellyttää että osallistun keskusteluun. Mutta samaa tapahtuu kyllä että kun minä alan jotain sanoa, mies puhuu päälle ja juurikin sanoo tietävänsä mitä aion sanoa. Ap

Vierailija
6/6 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kuuntele. Ala sinkuksi. Ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan