Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki juhlat eli juhannukset, vaput, joulut jne.

Vierailija
23.06.2018 |

sekä tapahtumat ja vietot on suunniteltu perheille ja ystävä/kaveriporukoille. Yksinäiselle ja sosiaaliaalisten tilanteiden pelosta ym. kärsivälle nämä ovat tuskaa. Varsinkin tapahtumat ja vietot koska niissä on se henkinen ilmapiiri että joka sanoo sinulle "mene pois" jos yksin niihin menee esim. kokkoakaan voi mennä katsomaan vaikka haluaisi koska tuntee ne katseet jotka katsoo "jaaha yksinoleva tyyppi tullut paikalle" niin ei siellä pysty olemaan. Vaikka sitä kuinka sanotaan "kaikki ovat tervetulleita jne." niin totuus on toinen. Yksinäinen joka jännittää ja ei uskalla jutella on ei toivottua seuraa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä 😔

Vierailija
2/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me koetaan asioita eritavoin, mulle ei ikinä ole tullut tunne, että mua katsottaisiin noin... En toki hirveän usein missään käykään, mutta aina silloin tällöin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei nauti yksinolostaan, vaan kärsii siitä, häntä katsoo kaikki. Jos tyyppi on itse valinnut yksinolon tai muuten vain viihtyy yksinään ja menee tapahtumiin, häntä ei katso kukaan. Näin se menee.

Vierailija
4/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koske pelkästään juhlia. Ihan samalla tavalla saa ne katseet, jos menet yksin baariin, elokuviin, risteilylle tai ravintolaan. 

Vierailija
5/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi ei nauti yksinolostaan, vaan kärsii siitä, häntä katsoo kaikki. Jos tyyppi on itse valinnut yksinolon tai muuten vain viihtyy yksinään ja menee tapahtumiin, häntä ei katso kukaan. Näin se menee.

Näin se on ja tunnehan ratkaisee. Jos joku ei viihdy yksin tapahtumissa, vaan häntä lähinnä v*tuttaa koko yksinolo, niin silloin hän ei mene sinne yksin. Joku toinen taas nauttii, ja myös menee yksin.

Vierailija
6/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä nauti yksinolosta, etenkään missään tapahtumissa, silti en koe näin. Mutta jos olet oikeassa, olenkin vain tyhmä, enkä huomaa kuinka muut katsovat mua eitoivotusti.

kakkonen

Vierailija
7/7 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, miten ihanan voimaannuttava klisee. Tämä nyt vain ei ole totta, ainakaan pienellä paikkakunnalla.