Mies! Ryhtyisitkö suhteeseen mielestäsi epämiellyttävän näköisen naisen kanssa todistaaksesi ettet ole pinnallinen ihminen?
Kuinka tärkeää kumppanin ulkonäkö sinulle on? Kuinka paljon olet valmis tinkimään vaatimuksistasi kumppanin ulkonäön suhteen päästäksesi suhteeseen? Haluatko osoittaa muille, ettet ole pinnallinen ihminen?
Kommentit (13)
En ymmärtänyt mitä haet, mutta alan suhteeseen jos saan seksia.
Mulla on ruma mies todisteena, että en ole pinnallinen. Ja todella läski. Luottotiedotonkin vielä.
en ala suhteeseen kenenkään kanssa todistaakseni jotakin jollekin. Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ruma mies todisteena, että en ole pinnallinen. Ja todella läski. Luottotiedotonkin vielä.
Ja miksi olitkaan suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt mitä haet, mutta alan suhteeseen jos saan seksia.
Ymmärräthän ettei parisuhde välttämättä ole tae siitä, että saat seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on suuri sydän. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parikin suhdetta.
Epämiellyttävän näköisiin naisiin?
miehiin
tosin toinen niistä on extra komea joten siedän sitä läskiä looseria
Kumppani voi olla jonkun mielestä vähemmän kaunis, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä! Se ratkaisee, etten itse pidä kumppaniani epämiellyttävän näköisenä. Jos tykkää oikeasti, ei näytä lainkaan rumalta. Sukupuolesta riippumatta.
M41 kirjoitti:
Kumppani voi olla jonkun mielestä vähemmän kaunis, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä! Se ratkaisee, etten itse pidä kumppaniani epämiellyttävän näköisenä. Jos tykkää oikeasti, ei näytä lainkaan rumalta. Sukupuolesta riippumatta.
Hyviä pointteja.
Eikös nykyaikana ulkonäkö valintakriteerinä pitäisi olla kielletty. Valtion tulisi jakaa kumppanit kaikille jotka sitä haluavat ettei kenellekään tule paha mieli. Onneksi asun maassa jossa vielä saa valita itse.
Parisuhde on kahden ihmisen välinen asia, ja siihen ei pidä ryhtyä muiden vuoksi.