Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pelaatte tai urheilette yhdessä, täytyykö toisen teistä "säätää tasoaan"?

Vierailija
20.06.2018 |

Mä en käytännössä voi esim. pyöräillä tai hiihtää miehen kanssa, koska se ei suostu odottamaan mua, jos jään vaikka jossain ylämäessä vähän jälkeen. Tai jos pelataan pöytälätkää, se voittaa mut minuutissa 10-0 ja sitten suutun.

Oletteko te tasavahvoja, vai pitääkö toisen odottaa tai säätää peleissä hieman tasoa alaspäin, jotta voisitte harrastaa yhdessä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelataan niin pelataan tosissaan. Kuntoilu taas ei ole kilpailua paitsi mänteille.

Vierailija
2/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillessä ja kävellessä ollaan tasaväkisiä, mutta juostessa ja hölkätessä mies himmailee. Voimissa nyt on jäätävä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa heitto yms. peleissä (tikanheitto, frisbeegolf, yms.) mies on ihan ylivoimainen. Mä saan "hamelisän" tasoitusta, eli pelaan ns. naisten sarjaa (ja häviän silti). Pyöräillessä ja lenkkeillessä yhdessä tietty mennään yleensä yhteistä vauhtia. Sitä pitää sitten kummankin säätää, riippuu vähän miten edetään. Mies pyöräilee nopeammin, minä kävelen ja juoksen nopeammin, mies ui lujempaa mutta minä jaksan pidempään jne.

Scrabblessa mä olen ylivoimainen. Jos yritän "säätää tasoani" mies tajuaa sen heti. Hän ei suostu mun kanssa pelaamaan koska turhautuu kun on häviöllä ja loukkaantuu jos mä alan "säätää tasoa". Jos lähden pelaamaan korttipelejä annan yleensä tasoitusta ottamalla alkoholia, koska se tyhmentää. Selvinpäin voitan hänet paitsi nyt ihan puhtaissa tuuripeleissä joissa ei ole korttimuistista ja päättelykyvystä yms mitään hyötyä.

Vierailija
4/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapelejä voidaan pelata ihan sovussa, mutta heti kun on kyseessä joku nopeuslaji, niin mies jättää mut kuin nallin kalliolle. On saatu tästä riitoja aikaiseksi, koska miehen mielestä on ihan ok lähteä yhdessä urheilemaan, vaikka en näkisi hänestä kuin selän, kunnes hän katoaa niille teilleen. Mua ärsyttää, kun se ei voi vähän odottaa. En ole mikään mummohidas kuitenkaan.

Vierailija
5/5 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis äskeinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi