Äääh naapuri polttaa partsilla ja lemut tulee joka kerta meille sisään ikkunasta!!!
Ärsyttää pitää ikkunoita aina kiinni kun sisällä on kuuma! Sinne muutti joku ketjupolttaja nainen (siellä asui eka mies joka ei kai polta) ja se menee aina partsille polttamaan, noin 2 kertaa tunnissa, ja lemut tulee meille!!! Mitä mä teen? En halua muuttaa.
Miten te kostaisitte tollaselle ketjupolttajalle?
Kommentit (24)
Vali vali vali.ärsyttää sun kaltaiset idiootit.joka asiasta pitää valittaa. Jos ei tupakka niin sitten koirat ja lapset.
Sitten tulet tänne kysymään neuvoa.pistä heippalppu,nimettömänä tietty.sun tapaista.tai vingu isännöitsijälle.
Lapset ja koirat ei häiritse eikä haittaa yhtään!
Mulla ketjupolttajapariskunta. Viiden minuutin välein jompikumpi röökillä.
Onko sulla parveketta? Laita kanankakkaa kukille. Itse ajattelin laittaa sitten, kun muutan täältä pois, koska takuulla tulevat valittamaan ...hajusta. :)
Se on sitten varmaan parempi vaihtoehto laittaa irrallinen sähkölevy partsille jollekin pöydälle ja paistaa sillä silakat sekä hauduttaa hernekeitto. Saatpahan tuoksutella muitakin aromeja.
Mulkoilet pahasti kun se tulee rapussa vastaan.
Hyvä että ilmoitit tänne meille sen. Laitamme asian etenemään. :D
Minulla on savustuskaappi parvekkeella. Savustan lihaa, kalaa, salamia, milloin mitäkin useampia vuorokausia putkeen.
Sama täällä. Ei voi pitää parvekkeenovea auki kun alakerrasta tulee savu sisälle. Blaah.
Keittelet kattilassa kukka-,tai parsakaalia tai pakasteseitä ja tuuletin täysille.
Älä näytä että se ärsyttää, siitähän se saa lisäpontta.
Meillä on sama ja se on raivostuttavaa! Vihaan tupakanhajua!
Puoli vuotta lässytettiin, sitten nostin sen hissin seinälle ja se oli siinä. ;-)
Mitäpä tuossa muuta kuin ostaa sinne omaan kotiin sisäilmanpuhdistaja - näin tein itse kun naapuri oli tupakoitsija.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta lässytettiin, sitten nostin sen hissin seinälle ja se oli siinä. ;-)
In your dreams tuhnis.
Jos asut omassa asunnossa, voit taloyhtiön kokouksessa keskustella asiasta ja ehdottaa parveketupakointikieltoa.
Muuten on aika mahdotonta tehdä mitään: paitsi toivoa, että tupakkavero nousee niin korkeaksi, ettei kuka tahansa sitä enää pysty polttamaan.